Windows 8 Developer previeuw 8102

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zal de link eens doorlezen.Zou daar instaan hoe ik weer gebruik kan maken van de APP pagina?Nu heb ik aleen maar desktop.Vind daar dus geen verandering tenopzichte van W7.Wat dat betreft valt het me al tegen.Stabiel draait het nu wel btw.
WMP heb ik echt niet gezien.Nu bij aanpassen van de startknop komt die ook nergens tevoorschijn.(programfiles e.d).
5.jpg

Laatst bewerkt:
Heerlijk leesvoertje.Om weer gebruik te kunnen maken van de start knop zoals in w8 en dus weer die app pagina zou kunnen benaderen moet je dus weer de
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer aanpassen naar 1.:confused:

Heerlijk dit...:p

EDIT:WMP gevonden.Set prgramms to default en dan kiezen voor windows ipv custom

Laatst bewerkt:
Ik heb ook de Windows 8 getest, en persoonlijk vind ik het niets om op een desktop te draaien.
Helaas heb ik het op een iets oudere pc geprobeerd, installeren verliep vlekkenloos en opstarten ook, maar het werkte echt traag.
Daar is mijn pc voor 90% de oorzaak van, maar met Windows 7 werkte het allemaal veel vlotter. Het is idd nog maar een vroege beta, maar hopelijk lossen ze dit nog op.

Afsluiten doe ik door eerst uit te loggen, en dan op het afsluit knopje te drukken en dan kan ik afsluiten kiezen. (Geen tweak)

Hoi !

Vreemd, want naar mijn ervaring gebruikt deze pre-beta-versie 25 % minder geheugen en 20 % minder CPU-bronnen.

Greetz,

Harry.

Ben het eens met Harry.Met me w7 versie zit bijv op een geheugen gebruik van 34%.?In w8 is dit gemiddeld zo rond de 21%.
Systeem draait heel stabiel hier.
Vind alleen het uiterlijk/gebruik etc nagenoeg gelijk aan w7.Weinig vernieuwends behalve dan die app pagina.Wat dat betreft had ik meer verwacht.

specs:i5 2500,4gb,6790gpu,asrock h61m.

Laatst bewerkt:
Bij mij gebruikte mijn net geinstalleerde W8 45% van de 1gb die het heeft, dus zo'n 400 ~ 450mb.

Dan ga ik het morgen eens op een andere pc proberen.

Gaan bij jullie alle schuif bewegingen enzo dan heel vloeiend? Welke pc gebruiken jullie ervoor?

Welke pc gebruiken jullie ervoor?

Had toevallig mijn systeemspecs in voorgaand bericht van me toegevoegd.Krijg alleen met de huidige driver geen mogelijkheid tot onderstaand plaatje.En dus is 5.1 nietmogelijk.Puzzel daar nog naar.
1245781295.jpeg

Hoi !

Phenom II X6 3300 Mhz.
8 Gig DDR III 1600 Mhz.
Radeon HD 4870 512 Mb.

Greetz,

Harry.

Voila, nu staat Windows 8 op een andere pc, en dit draait echt super.

Volgens mij had het met de vorige pc ook wel gewerkt, maar Windows 8 gebruikt een standaard driver waardoor alles traag is. Als je dan de Windows 7 drivers installeert werkt echt alles heel vlot.
Ik test het maar op een P4tje met 512 mb DDR2 en een ATI Radeon X800 series 256 MB

Bah! Ik kan niet testen, mijn moederbord ondersteunt geen VT :(.

Ik ben nu wel de Visual Sudio 2011 Developer Preview op mijn PC aan 't installeren. Ben benieuwd.

Ik lees steeds dat als je met ingedrukte muisknop tegen de linkerkant van het scherm "drukt" er een menu tevoorschijn komt. Ik maar duwen tegen de linkerkant, maar er komt geen menu tevoorschijn.
Moet dat trouwens op het " oude" bureaublad of in het metroscherm?

Als je de Metro interface nog hebt draaien (dus niet terug gegaan bent naar het classic menu zeg maar) dan moet je je muis links onderin de hoek houden om het menu te krijgen (je hebt dan ook meteen een klok die erg groot is in beeld :)). dit is voorzover ik heb kunnen testen ongeacht op welk scherm je zit of wat je open hebt staan

bij touchscreens krijg je dat menu door rechts in de rand te beginnen met een swipe naar links.

Oké, bedankt Ellasar.
En ik maar denken dat er een echte "menubalk" tevoorschijn zou moeten komen. Met de optie die jij beschrijft ben ik bekend.
Dank je.

hoi,

probleempje : ik heb een dualboot gemaakt met w7 en w8 ,
nu heb ik eerst w7 ginstalleerd zonder probs en nu ben ik de developers previeuw
aa het installeren en hij blijft al een hele tijd hangen op 84 procent(2 de dingetje tijdens installatie)
moet ik hem laten doen of moet ik iets speciaal doen ??
ik heb hem ook al een paar keer op en af gezet

Ladyke

Als je de muis tegen de zeikant van het scherm tikt, dus niet linksonder voor dat menu, laat het een onder/bovenstaande app zien. *Wooptiedoo* :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan