Windows 8 Developer previeuw 8102

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog even wachten tot ik mijn eigen machine were in het domein mag hangen en ik ga weer gewoon werken op win 8 (wel met win7 fallback natuurlijk maar mijn main systeem word dan win 8

Heb de 32 bits versie (86x) gedownload en met het programmaatje dat op dat forum vermeldt staat geïnstalleerd. Daarna de computer opnieuw opgestart, echter het resultaat bleef uit.
Misschien een tip wat er fout gegaan kan zijn?

Hoi !

@Cor, ik neem even kontakt op met MDL; ik heb alleen de 64-bits versie geprobeerd en dat werkte prima.

Morgen hoor je van me !

Greetz,

Harry.

Hoi !

@Cor, ze zijn het aan het nakijken; ikzelf kan het niet controleren want ik heb geen machine met 'n 32-bits installatie.

Zodra er nieuws is post ik het hier.

Greetz,

Harry.

Is bij de 64 bits versie alles vertaald?

Bij de 32 is enkel de Desktop mode een beetje vertaald, maar in Metro niets...

Talen instellen in WDP !

Hoi !

N.a.v. vragen over problemen met de NL/taal/instelling in WDP het volgende

Ik heb overleg gehad met de moderator van MDL die hierover gaat.

De juiste volgorde van installatie

Download de tool die bovenaan staat in http://forums.mydigitallife.info/threads/30328-Windows-Developer-Preview-Language-Packs, de Universal Language installer.

Download het gewenste taalpakket en pak het uit

Open de installer, geef het pad aan naar het language/pack, en wacht tot je bericht krijgt dat de installatie gelukt is.

Start opnieuw op en ga naar het configuratiescherm, kies de map Language.
Hier zie je nu twee vermeldingen, selecteer de NL/vermelding en kies voor Move Up.

Ga naar de map Region, kies op het eerste tabblad Dutch, op het tweede tabblad Netherlands, op het derde tabblad voor Instellingen kopïeren etc.

Nu opnieuw opstarten, en het zou moeten werken.

N.B. Verwacht niet overal een exacte vertaling, ook op MDL werken vrijwilligers die hun best doen, exact zoals op "Helpmij.

Succes,

Harry.

@Harry,
Zo is het, het is prima gelukt op de door jou beschreven manier.

Dank je.

hey harry de nederlandse taalpaketten werken niet ? kan ze niet downen :(

ladyke

Hoi !

Ik zal de webmaster van MDL op de hoogte stellen.

Greetz,

Harry.

Bwa maakt niet uit , kan toch redelijk engels
had toch wel cool geweest,had wss de eerste in mijn school met w8 geweest int nederlands :p

Hoi !

Als je het over de 64-bits versie hebt: die staat nog wel ergens op m'n PC; die wil ik wel voor je opzoeken en uploaden.....

Greetz,

Harry.

de 64 bits is oke :)
zou je hem voor me willen uploaden :o
zou heel leuk zijn :thumb:

Hoi !

Zal wel even duren, maar morgen heb je de link !

Greets,

Harry.

Hallo allemaal
Ik heb Windows 7 in Virtualbox draaien op mijn PCtje en nu wil ik Windows 8 eens uitproberen.
Nu heb ik de ISO gedownload maar als ik deze in Virtualbox wil installeren krijg ik een melding van:
VT-x/AMD-V hardware versnelling is niet beschikbaar op uw systeem.
Heeft dit te maken met mijn proccessor: een Pentium 4 of moet ik iets anders ondernemen.

screenshotje:

attachment.php

Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan