coenraad
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 6 nov 2006
Ben een schone install van Windows 8 aan het doen, krijg ik de melding: DPC Watchdog violation.
Ben natuurlijk op zoek gegaan en het meest waarschijnlijk lijkt me dat het aan drivers zou kunnen liggen.
Maar ik heb nog geen enkele driver geïnstalleerd.
Heb hem voorheen wel draaiend gehad in een dual boot, (dus triple boot) maar volgens mij zaten ze elkaar in de weg dus besloot ik een schone (solo) Windows 8 erop te zetten.
1 Partitie 1 windows.
Nu probeer ik het opnieuw, maar blijft hangen bij; "setup is starting" aanvulling, hij geeft opnieuw een BSOD. De nieuwe behorend bij Windows 8.
En ja, ik weet dat het een beta versie is.
Iemand enig idee ?
Opgelost.
HDD had een fout die geheeld is met een tooltje van Maxtor (tegenwoordig Seagate).
Windows 8 draait op het moment prima, alleen wel even wennen aan de interface.
Ben natuurlijk op zoek gegaan en het meest waarschijnlijk lijkt me dat het aan drivers zou kunnen liggen.
Maar ik heb nog geen enkele driver geïnstalleerd.
Heb hem voorheen wel draaiend gehad in een dual boot, (dus triple boot) maar volgens mij zaten ze elkaar in de weg dus besloot ik een schone (solo) Windows 8 erop te zetten.
1 Partitie 1 windows.
Nu probeer ik het opnieuw, maar blijft hangen bij; "setup is starting" aanvulling, hij geeft opnieuw een BSOD. De nieuwe behorend bij Windows 8.
En ja, ik weet dat het een beta versie is.
Iemand enig idee ?
Opgelost.
HDD had een fout die geheeld is met een tooltje van Maxtor (tegenwoordig Seagate).
Windows 8 draait op het moment prima, alleen wel even wennen aan de interface.
Laatst bewerkt: