Windows 8 error code !

Status
Niet open voor verdere reacties.

JonasRetro

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2012
Berichten
159
Hallo
Ik zit met een probleempje !
Ik krijg deze error code bij installen van WIN 8 : 0x80070020
zie screen
jt6xcg.jpg


Iemand zij JE MOET WINDOWSBT mapje wissen
dat deed ik dus !
Nu krijg ik deze error !
10wqt00.jpg




AL DIE ERROR FIXED !
nu upgrate = no
ps : heb nu net upgrade vista !


You can’t do a typical upgrade using an installation disc that’s different from the language installed on your computer. Go to http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkID=142337 to see how to install Windows and keep your files and settings.
 
Laatst bewerkt:
Als je geen reacties krijgt, kun je denk ik beter contect op nemen met microsoft. Op twitter kan dat gratis via @microsofthelpt
 
Dit kan idd helpen.

Heb je het OS nog van bij aankoop? (of ben je het voor de 2e keer aan het upgraden)

Al resultaat van fix it?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ben je aan het upgraden of schoon aan het installeren en heb je de HDD wel eerst geformatteerd dan ?

Wil je overigens niet in andermans topics verwijzingen/antwoorden gaan vragen met betrekking tot dit probleem, is niet gewenst.
 
Ik heb engelse 8
NL vista

Maar heb VISTALIZATOR ALLES EN GEMAAKT !

PS : ik doe van vista naar CONSUMER PREVIEUW

Maar nog steeds is HET ANDWOORD ERROR !


Het moet een upgade zijn !
 
Laatst bewerkt:
Oh dus het is nog niet een echte? Alleen de preview? Je kan ook je hele pc wissen en dan installeren vanaf een cd
 
Zou eerst maar eens het orgineel nemen want nu heb je slechts een preview en daar zit nogal wat verschil in.
Verder als er een NL Vista op zit moet je ook een NL W8 hebben.

Verder sluit ik me bij Martijn aan en zou ik niet upgraden maar schoon installeren dan ben je van alle ellende af.

Dus concluderen, een orginele nemen, opstarten vanaf DVD ( wel eerst instellen in je BIOS) en aan het begin van de installatie de schijf laten formatteren. Vervolgens verder gaan met de installatie.
 
@martijn12321
Wissen mag niet
Ps : ik ga wel zoeken naar en ISO
en zo install
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@Terrarabo
Bios moet niet!

cd doet hij vanzelf :d

Maar kan ik computer via USB laten opstarten ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gedachte lezers!
Ik ga win 8 via VirtualBox Installen !
Weet je toch andwoord ?
Laat me iets weten !
M.v.g JonasRetro
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je weet toch dat virtualbox alleen maar virtueel is dwz dat je w8 virtueel installeert.(geen definitieve OPL)

Mvg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan