Windows 8 gaat uit zich zelf terug naar het bureaublad tijdens een spel

Status
Niet open voor verdere reacties.

harmen015

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2009
Hoi,

Enige tijd last van dat mijn pc draaiende op Windows 8, uit zich zelf minimaliseert en vervolgens het bureaublad zichtbaar is tijdens het spelen.

Hoe zou dit komen, het is erg irritant en ik weet de oorzaak niet. Meestal sluit ik alles af voordat ik ga gamen maar helaas mag dat niet baten.

Hoi Manamana,

Ik heb het geprobeerd, maar nu doet het geluid het niet meer en start/afsluiten de pc heel traag op/af.

Dit is erg vervelend,

Harmen. Oh het is inmiddels mei, wat heb je nog meer gedaan in die tussen tijd. Koffiedik kijken vanaf hier. Wellicht kun je proberen om systeemherstel uit te voeren. Terug naar een eerder punt. Je kunt daar ook iets aanvinken en nog een dag of twee dagen eerder teruggaan.

Laatst bewerkt:
Ja sorry was heel druk vandaar mijn late reactie, ik heb helaas niks anders kunnen doen dan een schone start, dus de kans is groot dat het daar door komt.

Ik kan de service van Windows Audio ook al niet meer starten. Dus dit is geen goed teken.

Beste Manamana,

Bedankt, deze oplossing heeft gewerkt met systeemherstel.

En de oplossing voor het gamen, ik heb een backup gemaakt, en Windows 8 opnieuw geinstalleerd. Problem solved

Bedankt voor je hulp

Laatst bewerkt door een moderator:
En tof dat het is opgelost. Ik deed het graag voor je. Groet Manamana. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan