Windows 8 home iso

Status
Niet open voor verdere reacties.

mgeerl

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 nov 2014
Berichten
3
Hallo allen,

Volgende probleem, mijn laptop met windows 8 home is een tijd terug voorzien van Linux Ubuntu.
Bij de installatie waren diverse problemen waardoor uit eindelijk alle partities verwijderd waren en dus ook mijn windows 8 partitie.
Nu zou ik graag windows 8 home er terug op hebben, de originele key die bij de originele fabriekinstallatie zat heb ik nog gewoon.

Nu heb ik via de site van microsoft (http://windows.microsoft.com/en-us/windows-8/upgrade-product-key-only) een installatie bestand voor windows 8 gevonden. maar deze pakt mijn key niet...

Waarschijnlijk omdat ik dus een OEM? versie nodig heb...
Een recovery disc heb ik niet (een slimline laptop, zonder cd/dvd drive)

Hoe dit nu aan te pakken?

Alvast bedankt!
 
Bij de laptopmaker eens informeren, die is verantwoordelijk voor de windows die erop staat.

Of via een torrent een oem dutch proberen te verkrijgen.
 
Fabrikant kan dit doen. Maar dan moet ik de laptop via de winkel waar ik hem gekocht heb op laten sturen en de nodige kosten maken. En de laptop was niet zo duur. En is volgend jaar aan vervanging toe...

Via torrent of nieuwsgroep ook al aan zitten denken, maar risico op een iso met rommel er in heb ik liever niet.

Anders blijven we voorlopig op Ubuntu.

Bedankt voor de vlotte reactie.
 
Bedoelde dat je een dvd bij de laptop fabrikant miss kunt verkrijgen/kopen.

Overigens heb ik nooit een vervuilde iso via een torrent verkregen.
 
Dvd heb ik niets aan. Er zit geen cd/dvd station in de laptop. Zal eens kijken voor een iso. Bedankt in ieder geval!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan