Windows 8 iso

Status
Niet open voor verdere reacties.

robs20

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2013
Hallo!

Ik had een vraag aan jullie, hoop dat iemand mij kan helpen!
Ik wil een SSD aanschaffen en daar Windows 8 op installeren.
Nu heb ik bij mijn laptop geen losse CD of USB mee gekregen met daarop het .ISO bestand van Windows 8.
Ik heb begrepen dat ik deze nodig heb om Windows 8 op de SSD te kunnen installeren.

Nu ben ik eindeloos op zoek op internet naar een .ISO bestand van Windows 8 maar kan letterlijk niets bruikbaars vinden..
Is er een mogelijkheid om dit bestand alsnog ergens te vinden? Via Microsoft zelf? Of een andere weg??

Bedankt alvast voor de hulp!!

Groet Robin

Je kan een herstelschijf maken vanuit Windows (kan in ieder geval in W7 wel) die je vervolgens op een CD kan branden om je pc te herstellen. Waarschijnlijk kan je hier ook je installatie op een andere hdd installeren...

Hallo AndreazZz, bedankt voor je reactie. Een vraagje, weet je zeker dat dit mogelijk is? Klinkt logisch maar aangezien er op meerdere sites naar iso bestanden word verwezen wil ik het toch voor de zekerheid weten! Straks zit ik met een SSD in mijn PC en kan ik er nog niets MEE

Als je een normaal Iso bestand hebt een waar niks aan verandert is gaat het goed.
Dan moet je gewoon de licentie in voeren en de pc doet de rest.

Dus als je download, opletten dat je geen gecrackte hebt. Dan met het goed gaan ;) anders heb ik thuis nog wel een cd liggen die ik op een manier online kan gooien ;)

Hey nickvtje, bedankt voor je reactie!
Ik heb even rond gezocht waar ik had verwacht dat ik wel een .iso zou vinden, echter zonder succes helaas..
Zou ik zou brutaal mogen zijn om van jou aanbod gebruik te maken? :)

Ja ik ga kijken hoe ik hem morgen online kan laten gooien en dan krijg je meer info van mij ;)

Edit: naast deze reactie zie zie je mijn profiel foto staan, daar onder heb een mannetje met een blauw jasje aan. Klik daar even op en stuuk even een e-mail naar mij. Dan kan ik u zo de link geven.

Laatst bewerkt:
Geen probleem. Zelf enig idee waar mee ik het online kan laten gooien? .torrent?

P.s kijk nog even naar mijn vorige post bij edit :)

Voor Windows 7 ISO's was het zo dat de links werden gezocht met een scriptje.
Deze website heeft dus alle links staan.
Voor Windows 8 zijn er geen links gelekt, dus er is niks waar ze naar kunnen zoeken etc.
Die Win7 links zijn dus de links naar DigitalRiver, dus genuine untouched ISO's
Voor windows 8 zal je het vooralsnog met de methode hierboven moeten doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan