Windows 8 met service pack 1 van windows xp.

Status
Niet open voor verdere reacties.

GamesJS

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2012
Berichten
33
Hi, ik heb laatst een pc en een touchscreen gekocht (tweedehands) op de pc stond vista de eigenaar had hem een downgrade naar xp geven ik heb de pc een update gegeven naar windows 8. Helaas heb ik wening verstand van touchscreens en ik dacht ik kan die driver vast wel vinden op het internet en nee hoor geen driver te vinden voor m'n touchscreen! Althans niet voor windows 8 wel voor xp en vista. Dus is het mogelijk om een driver te downloaden van xp/vista op windows 8? (Touchscreen is een ELO 1915L) graag hoor ik van jullie of ik me touchscreen kan weg gooien of niet. Ik ben te einde raad?
 
Na mijn weten zijn er maar een beperkt aantal Touch screen PC's die daadwerkelijk touchscreen ondersteunen i.c.m Windows 8.
Een driver hoor je via de support van de fabriekant te kunnen vinden, gemakkelijk! Ik denk dat je dan toch terug moet naar Windows 7 of Vista!

~ Rick
 
Helaas was ik even vergeten te vertellen dat ik software heb die alleen op windows 8 draaid! (professionele licht software, ben lichttechnicus)
 
Laatst bewerkt:
De driver staat gewoon voor win 8(8.1) zowel voor 32 als 64bit te downloaden, volg de link van labgepier, dan kom je er vanzelf.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan