Windows 8 of bij Windows 7 blijven

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nicj56

Banned
Lid geworden
4 jan 2010
Berichten
3.344
Hallo,

Ik zit sinds gisteren denken om windows 8 te installeren op mijn notebook van 3 jaar oud.

Specs:

i5 430M
AMD 5145 Mobility
750GB HDD

8GB RAM

Dus ik zou graag windows 8 willen, maar weet niet of dit veel functies oplevert, zouden jullie me die kunnen vertellen?
 
Het is natuurlijk persoonlijk. Windows 8 werkt prima weet ik uit ervaring en in principe kan je het zo tweaken dat je enkel in de desktopmodus werkt (wat ikzelf gedaan had).

Is windows 8 sneller? Naar mijn mening niet echt. Ik ben pas terug gegaan naar windows 7 omdat er (helaas) nog steeds bepaalde stukken software niet op windows 8 draaien die ik wel nodig heb voor mijn studie. Dus voor mij is windows 7 voorlopig de keuze.
 
Ik zal gewoon bij windows 7 blijven en nog even wachten. Ik loop tegen het zelfde probleem op als kipje. Maar windows 8 heeft niet echt veel voordelen dus een paar jaar met windows 7 meer of minder zal denk ik ook niet zo veel uit maken
 
Ik zou voor Windows 8 gaan, die gebruik ik ook en werkt foutloos en veel handiger via het Metro-startmenu dan het gewone startmenu van voorgaande Windows-versies.

Groetjes, WDHBGS
 
@k1pje en @martijn098

Hebben jullie ook geprobeerd software in compatibiliteit modus te installeren in Windows 8?
Dat doe je door met je rechtermuisknop op het installatie bestand te klikken en dan eigenschappen/compatibiliteit start dit programma in compatibiliteit modus voor. en dan kiezen voor Windows 7 of lager.
Weet niet of het zal werken maar je kan het altijd proberen als je dat nog niet had gedaan.

on topic

Ik denk dat de vraag eigenlijk zo is wil je metro of wil je geen metro... ik vind het niet echt lekker werken, maar ja dat is mijn mening.
 
@aloew; ja ik ben geen ei he, natuurlijk heb ik dat allang geprobeerd. Jij gebruikt overduidelijk geen specifieke software in het hoger onderwijs. Maar dit is erg offtopic natuurlijk.
 
Hallo,


Ik weet genoeg en zal binnenkort in de bericht mijn besluit zetten.

Besluit;

Winodws 8 is het geworden.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan