Windows 8 Pro al beschikbaar?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ramshield

Gebruiker
Lid geworden
29 feb 2008
Berichten
832
Via een website van school (Dreamspark, als het iemand wat zegt) is het mogelijk Windows 8 Pro te downloaden.
Nu vroeg ik me af of dit een volledige versie was of nog een release preview?
 
Er is alleen nog maar een Release Preview beschikbaar:

Today marks an important milestone in the Windows 8 project. The Windows 8 team is proud to share with you that a short while ago we started releasing Windows 8 to PC OEM and manufacturing partners. This means our next milestone will be the availability of exciting new models of PCs loaded with Windows 8 and online availability of Windows 8 on October 26, 2012
http://blogs.msdn.com/b/b8/archive/2012/08/01/releasing-windows-8-august-1-2012.aspx
 
Raar dat dat er dan niet bijstaat op die website, en mensen uit mn klas zeggen dat het de volledige versie is...
 
Het zal uiteindelijk wel een Windows 8 versie worden
Microsoft zal van zijn nieuwe besturingssysteem Windows 8 vier versies uitbrengen: een reguliere, een Pro-versie voor ervaren users, een speciale ARM-versie voor onder meer tablets en een Enterprise-variant voor zakelijke gebruikers.
http://tweakers.net/nieuws/81387/windows-8-zal-in-vier-verschillende-edities-uitkomen.html

Op usenet kom ik wel een RTM versie van Windows 8 Pro tegen, wellicht is dat dezelfde versie als via Dreamspark aangeboden wordt.

Sowieso heb je als developer eerder toegang tot een nieuwe versie.
 
Zal een versie worden? Betekent het dat als hij echt uit is ik hem opnieuw moet downloaden en installeren?
 
Staat er niks in de omschrijving van de download om welke versie het gaat?
 
Ook geen verwijzing in de bestandsnaam van de download?
 
Ik heb hem nog niet gedownload, dat zou ik dus niet weten, zal ik zo even proberen.
 
Hmm, valt weinig uit te ontcijferen. Of het een RC of final versie is zou ik je dus niet kunnen vertellen.

Gezien het feit dat er al versies naar OEM's gaan verwacht ik weinig aanpassingen en zou je deze versie dus straks kunnen updaten naar een final versie maar pin me er niet op vast.
 
Heeft Dreamspark geen discussie-mogelijkheid? Anders iets van MSDN?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan