Windows 8 start met zwart scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

ramsy_b

Gebruiker
Lid geworden
28 apr 2005
Berichten
50
Hoi allemaal,

Heb een toshiba laptop die ineens niet meer goed start. Na het toshiba logo kom je in een zwart scherm terecht zonder muis. Maar als ik de muis beweeg wordt deze even zichtbaar.
Kan wel gewoon de bios in zonder problemen. Heb de laptop ook al met een hdmi naar een monitor aangesloten en opgestart maar krijg dan ook het zwarte beeld op de monitor, zie ook op de monitor alleen de muispijl wanneer ik de muis beweeg.
batterij ook al uit de laptop gehaald en erin gedaan. niets helpt :(

Wil de laptop opstarten in veilige modus maar lukt me niet. Hoe doe je dat bij Windows 8? laptop aanzetten en shift inhouden werkt in ieder geval niet :s

Heeft iemand dit probleem eerder gehad of weet iemand een oplossing? Hoop dat jullie mij kunnen helpen.

groetjes Ramsy
 
Dat schijnt een foutje in Windows 8 te zijn. Komt wel vaker voor. Ik herstart dan na 10 minuten wachten de PC en dan loopt ie weer gewoon door.
Een oplossing?? De beste oplossing die ik weet is terug naar Windows 7, dat loopt perfect.
 
Maar ik krijg de laptop dus nooit meer gestart.... :(
al meerdere keren herstart met soms wel een uur uit te hebben gewacht. Lees hier en daar ook gewoon wachten tot je wel beeld hebt, maar dat werkt ook niet.

Oplossing naar Windows 7 lijkt me wel een goeie :p totaal geen fan van Windows 8 maar het is een nieuwe ultrabook, en op de website staan bij dit model helemaal geen windows 7 drivers. Dus zit er een beetje aan vast.

Nog meer ideeen? en weet je misschien hoe ik in veilige modus kom?

gr Ramsy
 
Vaak zijn er helemaal geen drivers nodig voor de installatie van Win 7.
Dus installeren van windows 7 werkt (bijna) altijd. Ik heb nog nooit meegemaakt dat dat niet ging.
En als er een driver nodig is, dan werkt die van Vista meestal ook.
Dan als win7 werkt wellicht nog even gratis versie van Driver Easy installeren en daarmee de ontbrekende drivers downloaden en installeren http://www.drivereasy.com/


NB! Als het een nieuwe laptop is waar nog garantie op zit, dan zou ik toch maar eerst even contact opnemen met de levernacier en vragen wat die er van vindt
 
Laatst bewerkt:
Zal even kijken wat ik ga doen.
Ga sowieso dat programma driver easy bekijken :)
bedankt voor je reacties!

Gr Ramsy
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan