Windows 8 start niet meer op na update

Status
Niet open voor verdere reacties.

jokerace

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2013
Berichten
10
Onlangs zijn er nieuwe windows 8 updates geinstalleerd. Als ik de PC nu aanzet, blijft hij hangen op het Welkom scherm. Ik heb al geprobeerd om bij het aanzetten van de PC meteen in het menu te komen om een herstel te doen van voor de updates, maar met geen enkele mij bekende of op internet gevonden toetsencombinatie lukt mij dat.

Aanvulling: hij start nu wel op, maar de programma's starten niet meer.

Ik gebruik een Acer Aspire X3990.

Iemand een oplossing voordat ik ermee terug moet naar de winkel ?
 
Laatst bewerkt:
Wellicht een fout in de updates. Staan er belangrijke bestanden op? Kan je hier nog wel een back-up van maken, door het bijvoorbeeld op een USB-stick te zetten? Probeer daarna Windows opnieuw te installeren. Je bent dan wel alles kwijt.
 
Ik denk dat het idd een fout in de update is. Ik heb ook nog even contact gehad met Acer en die geven als enige mogelijke oplossing nog dat ik een e-recovery kan uitvoeren. Ben ik wel alles op m'n c-schijf kwijt (gelukkig niet op de d-schijf), maar bijna alles wat op de c-schijf staat heb ik in back-up. Dus als niets meer werkt, dan maar die optie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je Windows opnieuw installeren lijkt voor jou ook een van de oplossingen te zijn. Overige documenten kan je alsnog opslaan op een USB-stick of een CD/DVD. Die back-up is nog voordat alles het niet goed meer deed neem ik aan? Anders zou ik twee keer nadenken voordat je deze terugzet.
 
De backup is idd van voor de problemen.

Was even bang dat microsoft z'n zaakjes op orde had gekregen, maar helaas :(.

Thnx voor de reactie.
 
Heb een volledige systeemherstel gedaan en win 8 opnieuw geinstalleerd. Werkte weer. Dus toch een update die die niet goed pakt...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan