Windows 8 start vreemd op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Windowsfaq

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 jan 2010
Ik startte mijn Windows 8 machine op en kreeg welkom scherm te zien máár géén ACCOUNT AFBEELDING MEER!:shocked:
Daar gaat hij direct naar vergrendelscherm en klik ontgrendelen daar op mijn account maar daarna weer vergrendelscherm:shocked:
Repair mode helpt ook niks! :(
Wat nnu nog te doen?

Als er staat dat ie op zijn account klikt en weer in het vergendelscherm komt zal je vast niet in kunnen loggen.
Kan het wel in de veilige modus?
enige infecties gehad?

In veilige modus kan ik niet komen vlak voor boot f8 of shoft f8 helpen niet.
Enige infecties zou kunnen ik draai windows defender, dat zou voldoende moeten zijn.

Vertel eens wat meer over je beveiligingsoftware, als je denkt dat windows defender voldoende is las je de fabels van microsoft waarschijnlijk.
Windows defender is een antispyware programma, het houdt alleen spyware tegen, geen infecties, geen virussen, alleen spyware.
KLIK HIER

Probeer ipv F8 eerst F1 eens, kan zijn dat je dan in een scherm komt waar je F8 in kan toetsen (is bij sommige laptops zo)

Laatst bewerkt:
Dan heb jij niet goed gelezen, in Windows 8 zit Microsoft security Essentials is vervangen door Windows defender.

http://webwereld.nl/nieuws/110718/windows-8-heeft-antivirus-ingebouwd-als-vangnet.html

Dus al ingebakken, heb er nog geen vreemde infecties mee gehad.

Lees ik de fabels van Microsoft?:confused: wat is er nu weer met MS?:evil:
oke hoe kan ik testen welke antivirus beter is, dus dat ik een lijst met virussen heb en die op een ppc w8 met defender erop en w8 met avg erop en kijken wie de meeste virussen tegen houd?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan