Windows 8 thema?

Status
Niet open voor verdere reacties.

iCarl0o

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2012
Berichten
283
De titel zegt het grotendeels al.
Kan je een Windows 8 thema op een Windows 7 laptop hebben?
Windows 8 ziet er namelijk mooi uit. Maar ik wil wel alles houden zoals het nu op me laptop staat omdat ik heb gemerkt dat windows 8 zelf niet geschikt is voor games.
Dus is het mogelijk zonder Windows 8 ook echt te kopen? en zo ja, is het gratis en hoe moet je het instellen/installeren?

Alvast bedankt!
 
Verplaatst naar de Windows 7 sectie, omdat je daar een thema vraag over hebt.
 
Hallo,

windows 8 kan je prima mee gamen...(althans ik), ik kan er spellen zoals Modern Warfare 2 en Modern Warfare en Modern warfare 3. Dus qua gamen zit het goed een thema vertraagt alleen je PC, en je opstart tijd.
 
Dat is waar. Maar een vriend van mij heeft ook Windows 8 en ik vind dat het niet fijn gamed.
 
Kijk eens op de website van www​.windowsxlive.net. Daar vindt je thema's die je pc's uiterlijk veranderen. Zelf heb ik de Windows 7 versie op xp geprobeerd en die werkte prima.
Succes!!!
 
Bedankt ziet er goed uit! mag ik ff vragen voordat ik m installeer. Als het uiteindelijk toch niet bevalt of er is iets anders waardoor ik hem niet meer wil, kan ik hem dan ook verwijderen? en kan dat dan ook via Programma's en Onderdelen?
 
Ja, dat kan. Het kan echter zijn dat uw viruscanner aan de bel trekt. Daar moet u zich niets van aantrekken want na ongeveer vijf minuten en nog een keer opnieuw opstarten is het thema geactiveerd. Het kan wel zijn dat pc iets langzamer is want er draaien programmma's in de achtergrond die ervoor zorgen dat uw pc het windows 8 thema krijgt. Succes!
 
Probeer eens op de windows toets te drukken of op de startknop als die er is..... Helpt dat? Bij de orginele windows 8 ga je dan terug naar de metro interface met al die tegels. (muziek, store, fanancieel)
 
Dat werkt niet. ik had wel ergens iets gelezen over windows toets+D of S. Maar dit werkt niet. Mag ik ook nog vragen wat Aura precies is?
 
Heb nog even op de site gekeken van windowsxlive en ik zie dat er gewoon een startknop is waardoor je terug gaat naar Metro. Metro is het startscherm met al die tegels en aura maakt de taakbalk transparant.
http://www.windowsxlive.net/wp-content/uploads/2011/08/win7_win8.jpg
Is dit wat je voor u ziet, klik dan gewoon op de startknop!
EDIT: u kunt met de muis naar de rechterbovenhoek van het scherm gaan en dan in menu dat verschijnt op start klikken. (zie afbeelding)
Is die er niet stuur dan even een schermafdruk met wat u voor zich ziet.
 
Laatst bewerkt:
dankjewel. Ik heb nog ff in de configuratie gekeken en daar stond dat WinMetro was disabled. Dat heb ik dus aangezet en nu werkt het :) Als ik start knop+x doe krijg ik de Metro en het werkt perfect!
Iedereen bedankt voor de hulp!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan