Windows 8, windows live mail, pop 3 server kpn werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Schul

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2006
Nadat ik w8 heb geïnstalleerd werkt Windows Live Mail niet meer met POP 3 server.
In heb met Windows Essential in het configuratiescherm Windows Live Mail verwijderd.
Later Windows Essentials opnieuw ge download en geïnstalleerd en tevens daarbij e-mail aangevinkt.
Helaas het werkt nog steed niet, wel mijn Hotmail
Hoe krijg ik Windows Live Mail weer aan de praat.

Hallo Schul, probeer hier eens je gelijk te halen bij kpn zelf. Hoop dat je er wat mee kunt. Succes. Klikje

Hallo Schul, probeer hier eens je gelijk te halen bij kpn zelf. Hoop dat je er wat mee kunt. Succes. Klikje

Het is denk ik niet zo simpel. De site geeft uitgebreid aan hoe een e-mail ingesteld wordt.
Uiteraard heb ik mijn pop en smtp opnieuw ingesteld met de bijbehorende poort nr. voor al mijn 3 accounts.
Met Microsoft Outlook 2010 die ik nu heb geïnstalleerd kan ik wel mijn mails ontvangen en verzenden.
Mijn voorkeur gaat uit naar Windows Live Mail deze moet toch te herstellen zijn.
In het startvenster van W8 staat ook Windows Live Mail, dus het moet wel operationeel te krijgen zijn.

-mijn gebruikersnaam en mijn wachtwoord
-pop.kpnmail.nl poort 110
-mail.kpnmail.nl poort 25

Ik blijf ik de foutmelding krijgen
Voor het account xxx xxxxxx kunnen geen berichten verzonden of ontvangen worden. Er is een onbekende fout opgetreden.
Server: 'pop.kpnmail.nl'
Windows Live Mail-fout-id: 0x800C013E
Protocol: POP3
Poort: 110
Beveiligd(SSL): Nee

Het verwijderen van Mail in Windows Essential en opnieuw instaleren helpt niet.
Wat zal er gebeuren er als heel Windows Essential wordt verwijderd en opnieuw wordt installeert.

Zet je achter je gebruikersnaam wel @*******.nl ?

Anders misschien even de assistent gebruiken.
Werkt dat niet dan kan je ze kosteloos bellen 24 uur per dag 0800-0404

Zet je achter je gebruikersnaam wel @*******.nl ?

Anders misschien even de assistent gebruiken.
Werkt dat niet dan kan je ze kosteloos bellen 24 uur per dag 0800-0404

Ook dat is gebeurt: gebruikersnaam@kpnmail.nl
Ook 0800-0404 is door mij gebeld, zij kwamen er ook niet uit en adviseren mij contact op te nemen door hun aanbevolen commercieel bureau.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan