Windows 95 naar windows 2000

Status
Niet open voor verdere reacties.

kelimeck

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2008
Berichten
562
Hallo,
Ik heb een Toshiba Sattelite 220CS met windows 95 (lees hier meer)
Nou heb ik een diskettestation en een cd-romstation. Ik doe de Windows 2000 cd erin en hij geeft aan: FOUT: Uw hoofdgeugen is 16 mb, terwijl er 32 mb nodig is.
Kan ik dit uitbreiden/verhogen?
Hartelijk Bedankt voor je reactie.
 
Ik betwijfel of dat nog uit te breiden is op zo'n oud ding en of het nog te krijgen is.
Zal je eerst eens moeten uitzoeken welk geheugen erin zit en of er een slot vrij is. Ik vrees van niet.

Edit: Ik heb je geheugen in een buitenlandse shop gevonden maar waar ik al bang voor was, het is niet te betalen.

http://www.pcmemorystore.com/Toshiba-Satellite-220CS-ram.htm
 
Laatst bewerkt:
Mijn laptop doet het normaal.
Hij heeft windows 95, maar is het niet uit te breiden zonder iets eraan toe te voegen (een chip bijv.), bijvoorbeeld iets van de harde schijf weghalen en naar het hoofdgeheugen doen ofzo, weet ik veel...
 
Nog even iets toevoegen...

Mijn Laptop heeft een 1.4GB harde schijf, kan ik windows 2000 daarop niet installeren? En zo ja, hoe doe ik dit?
 
Heel erg jammer, ik vindt dit echt heel erg balen. om Windows 98 nou te kopen heb ik echt géén zin in voor zo'n oud ding. Illegale dingen mogen hier niet worden gesproken, maar ik kan windows 98 NEDERLANDS nergens vinden als torrent.:shocked:
 
Is er geen andere windows die wel BETER is als windows 95?
Zoals windows 98, is er niet iets beter? Kan linux op zo'n ding?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan