Windows 98 en WinXP

Status
Niet open voor verdere reacties.

kabebanaan

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
29 jun 2001
Hallo,

Is het mogelijk om Windows 98 en WinXP op één pc te draaien, of geeft dat conflicten.
Ik heb meerdere partities op de harde schijf en WinXP is inmiddels geinstalleerd, en ben nu van plan om Win98 erop te zetten.
Win98 wordt erop gezet omdat ik een scanner heb staan waar ik alleen drivers bij kan krijgen voor Windows 98.

Dus voordat ik ga beginnen met installeren zou ik eerst wat tips willen ......... kom maar. :p

Als het alleen voor de scanner is?

Als je doorgeeft wat voor scanner "Merk en Type" het is kunnen we misschien eerst kijken of er niet toch een driver voor XP te vinden is.

Geplaatst door Lucky Fred
Als het alleen voor de scanner is?

Als je doorgeeft wat voor scanner "Merk en Type" het is kunnen we misschien eerst kijken of er niet toch een driver voor XP te vinden is.

Is een Lexmark "Colorado 600p"
Zou enorm zijn als je een driver (XP) zou kunnen vinden ... ik heb me de blubber gezocht. :p

Is het misschien mogelijk dat je de driver moet hebben van de primax colorado 600p.
Deze is via google of in ieder geval driverguide.com te downloaden.

Geplaatst door calvin
Is het misschien mogelijk dat je de driver moet hebben van de primax colorado 600p.
Deze is via google of in ieder geval driverguide.com te downloaden.

Ja had het verkeerd bekeken ... de printer is Lexmark en de scanner Primax. Is de driver van die site wel voor XP ?
En is dit een "veilige site"? Ben altijd een beetje huiverig als je moet inloggen/emailadres moet geven.

De driver voor Primax 600p voor windows xp kun je hier downloaden.

Login: driver
Password: all

Dit is een betrouwbare site, ik heb er zelf ook die voor mijn primax colorado direct d600 gedownload.

Er staat dat het bestandje voor XP is, maar tijdens het uitpakken blijkt het toch om Windows 98 te gaan. :evil:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan