windows 98 herstart

• Onderwerp starter Onderwerp starter Carp
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Carp

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2005
Ik heb al eerder op dit forum een vraag gesteld over een windows 98se computer die uitzich zelf ging herstarten bij het afspelen van muziek. Ik heb windows opnieuw geinstalleerd maar dit heeft alleen tot resultaat dat de computer meteen afsluit, wanneer windows gestart is. Je hebt nu niet eens de kans meer om bijvoorbeeld op start te klikken. Het lijkt me dat het geen virus is aangezien ik de schijf al 2 keer geformatteerd heb. Ook heb ik de voeding vervangen. Maar dit alles heeft geen resultaat.Heeft iemand een idee?

mvg
Casper

ps in veilige modus blijft de computer wel werken!

Laatst bewerkt:
Apparaatbeheer : hoe ziet dat eruit? (Cirkels met kruizen / uitroeptekens?)
Is de 2e letter van jouw achternaam een O en de laatste een A? Zo ja, dan ken ik je ;)

Laatst bewerkt:
Daar staat alleen dat de geluidskaart het nog niet doet. Verder werkt alles, zolang de computer niet uitschakeld. Wat betreft mijn achternaam de 2e letten is een a en de laatste letter een w!:p

vriendelijke groet,
Casper

Mogelijk dat de geinstalleerde geluidsdriver de boosdoener is. Zoek de goede driver, installeer 'm en kijk eens wat er daarna gebeurt.

Dat heb ik geprobeerd, maar het lijkt niet te helpen. In veilige modus werkt het overigens wel. Dat vind ik helemaal vreemd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan