windows 98 installeren met ME drivers

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ashketchum22NL

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2008
Hoi heren,
Ik heb een Dell computer staan die ik graag wil installeren naar Windows 98. Nou is het laagste wat ik vind als ik de service tag in tik bij Dell drivers van Windows ME.
Is het gewoon mogelijk om Windows 98 te installeren met ME drivers of hangt dit van de drivers zelf af?

Met vriendelijke groet,

Ash

Je zou het kunnen proberen maar er is een kleine kans
er zijn niet voor niks verschillende driver's per OS

ja maar de onstabiliteit van ME was mede veroorzaakt doordat veel fabrikanten gewoon 98 drivers hergebruikte voor ME dus het zou best kunnen dat het merendeel gewoon 98 Drivers zijn. Daarom zit ik even te twijfelen van gaat dit lukken ja of nee...

Hmm de Chipset driver doet het in ieder geval nadat ik deze via winrar met 2 diskettes de install file erop heb gezet (2,2MB dus met winrar gesplitst). Bij de install van de driver stond ook dat hij ook geschikt was voor Win98SE Win98 en Win95 dus dat scheelt;) de rest moet ik nog even uitzoeken.

Laatst bewerkt:
Beste heren,
Ik heb de drivers voor de hardware na wat zoeken allemaal voor Windows 98 SE op internet gevonden.
De hardware werkt nu allemaal prima, alleen de RAID driver staat niet geïnstalleerd. Nou is dat bij Windows 98 SE voor mij niet echt heel belangrijk dus die laat ik gewoon open staan.

Bedankt voor de informatie in ieder geval.

Groet,
Ash

@yezhen58 Laatste waarschuwing heb je al eerder gehad.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan