Windows 98 op een Compaq Laptop installeren lukt niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Virtually,

Bedankt voor je reactie. Ben al bezig met het kopiëren. Lijkt erop dat het systeem nu al meer doet dan wat hij eerst deed.

Wel zullen zien of dit de gouden tips is.

Alvast bedankt.

Nog steeds is het niet gelukt.

Wel is hij nu helemaal opgestart. Maar nu miste er ineens een *.vxd file. Ben nog maar eens opnieuw aan het installeren.

Fdisk (opnieuw opstarten)
Format c:
Kopiëren WIN98 naar harde schijf
Setup vanaf de harde schijf opstarten

Kan het al z'n beetje dromen.

Kijken wat hij nu gaat doen.

Kom ik er niet uit dan heb ik een laptop te koop.

Of is er nog iemand met de gouden tip. Kom wel steeds verder, ennuh de aanhouder wint. Vanavond voor 17.00 uur moet hij gewoon doen.

Welk vxd file wordt er gemist?

ps. Waarom voor 17.00 uur.

Huijb,

Weet zo niet meer welke vxd file.

Voor 17.00 uur om dat ik nu wel een beetje flauw van wordt en hiermee stel ik mijzelf een doel om de techniek vandaag toch net zo snel mee te laten bewegen als dat het normaal ook gaat.

Meer even een zetje in de rug voor mezelf.

Kan straks zo een helpdesk beginnen, zoveel info dat ik de afgelopen dagen heb gekregen.

Gr. Hans

Het is toch wel belangrijk dat je weet welke vxd er wordt gemist.
En die deadline van 17.00 uur kunnen we dus gewoon verleggen naar bv. morgen of volgende week. Gewoon een beetje volhouden. :)

Ok ik zal het proberen. Echter staat de laptop nu wel op het randje van mijn bureau. Wellicht een verzekerings kwestie (Grapje)

Ik hou vol. Begin al van hem te houden.

Breng nu al meer tijd met hem door dan met mijn eigen vriendin.

Ik ben nu even de draad kwijt. Geen bestanden die hij niet kon vinden alles gedaan op bovenstaande manier en nog steeds het zelf probleem. Bij het opstarten na volledig afronden van de installatie blijf Windows weer hangen.

HEEEELPPPPPPPPP!!!

Is je cd niet vuil of beschadigd?

Als de cd vies of bekrast is dan zou hij toch ook geen installatie kunnen uitvoeren? CD ziet er schoon en onbekrast uit.

Ik zal proberen een versie van iemand anders te installeren.

Ja probeer dat maar eens. Dan kan je in ieder geval uitsluiten dat het aan de CD ligt.

Het is me gelukt en wel voor 17.00 uur met dezelfde CD.

Heb vanuit het opstart scherm F8 stap voor stap alle laad procedures doorlopen. Heb WIN opgestart en de rest uitgeschakeld.

Hier kwam ik tot de conclusie om eens een goede beeldschermdriver te instaleren en welja. Hij doet het.

Ben nu op zoek naar drivers van de IRda poort. Volgens mij zijn deze nog wel te vinden op de site van compaq.

In apparaatbeheer staat een uitroep teken bij de Primaire IDE-controller (dubbel fifo). (Code 10?)

Kun je me hier nog mee helpen?

Ok even opnieuw

Mijn Windows 98 draait nu.

Echter mijn CD rom wordt niet herkend en daarbij staat er een fout melding onder mijn vaste-schijfcontrollers.

Primaire IDE-controller (dubbele fifo) (Code 10) Driver niet gevonden of niet juist geinstalleerd.

Wie o wie kan mij helpen.

Hallo,

Ik ben nu op zoek naar een driver voor de CD rom speler in deze laptop. Matshitaujda120. CD rom speler 20x. Standaard meegeleverd bij de Compaq laptop.

Weet iemand waar ik deze driver kan downloaden of een site waar ik zeer goede kansen maak. Ook staat er nog een vraag op ivm een conflictirende vastschijf controller.

Graag hoor ik jullie reacties.

M.vr.gr. Hans

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan