Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb niets gekocht in de winkels.Ok,het meest zinvolle wat ik nu nog kan bedenken voor je,zonder dat je teveel geld hoeft uit te geven,is een nieuwe hardeschijf aanschaffen.
Complete onzin,het heeft gewoon met de licentie kosten te maken.Zonder originel XP cd kan men goedkoper leveren,het gaat,zoals gewoonlijk,altijd om geld.Ik ben bij veel winkels geweest en vind het toch vreemd dat sommige verkopers volhouden dat klanten in welke winkel dan ook nooit de orginele windows cd's mee krijgen wanneer ze een nieuwe pc kopen ivm illegaal gebruik
Dit is zeker niet teveel geld en dan ben je van een hoop gedoe afIk kreeg nog wel een tip van een verkoper dat ik bij een bedrijfje voor 35 euro mn pc kan laten formaten, opnieuw installeren, en om een kopietje van Windows XP kan vragen.
Is ook niet duur lijkt me.
Dat vond ik zo raar. Vooral hoe de verkopers volhouden dat zij toch gelijk hebben en voor alle winkels spreken, terwijl de winkel ernaast de orginele cd wel meeleverd..Complete onzin,het heeft gewoon met de licentie kosten te maken.Zonder originel XP cd kan men goedkoper leveren,het gaat,zoals gewoonlijk,altijd om geld.
Die verkoper had daar eerder gewerkt en zei ook dat het een weekje kon duren.Voor dit geld zou ik hem gelijk wegbrengen,want dan heb je voldoende tijd voor je op vakantie gaat.
Het is niet gezegd dat men onmiddlijk tijd heeft en straks baal je dat hij niet op tijd klaar is.
Ja dat klopt,verder de volgende tip,maak een nieuwe kopie van die Win98 cd met CloneCD.Want ik denk dat ik voor die windows 98 eerst moet formateren, toch?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.