windows 98 productidentificatie code KWIJT WAT NU?

Status
Niet open voor verdere reacties.

evilterror

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2009
Hallo,

ik zal me eerst even voor stellen ik ben Brian Groeneveld 15 jaar en woon in dokkum(friesland)

maar goed nu mijn probleem ik ben mijn productidentificatie code van me oude windows 98 kwijt dus kan hem niet installeren wat moet ik nu doen? ik weet het niet al vast bedankt voor jullie hulp,

Heel simpel, geen windows 98 meer gebruiken.

En er is vast wel iemand die jij kent die een cd'tje van XP heeft liggen...

Welkom op Helpmij.:)

Heb je de handleiding van Win98(se) niet meer? Daar staat de code op.

In het geval van XP kun je nog microsoft contacteren voor een code, en ik heb niet gezegt dat het een legaal CD'tje hoeft te zijn....

Welkom op Helpmij.:)

Heb je de handleiding van Win98(se) niet meer? Daar staat de code op.

nee ik heb geen handleiding ik heb hem gekregen van iemand die hem weg wou doen en hij heeft veder ook geen codes enzo heb al even gevraagt.

en op windows XP kan hij niet draaien heb ik al geprobeert.

Ik had gehoopt dat er nog een volledige installatie op stond want dan had je kans dat de key middels een programma gevonden zou kunnen worden.

Nu wordt het een heel lastig verhaal en denk dat je beter naar een andere cd met code op zoek moet gaan.

ja wel is alleen voor administratie en heb geen zin in om en PC van paar hondert euro te koopen

Laatst bewerkt door een moderator:
lees graag eerst voor je reageert ik heb XP al geprobeert maar dat draait hij niet......

nee dat is geen mogelijk heid dus kom met een goede oplossing en zo niet reageer dan liefer niet al vast bedankt

Als je nog 98 wilt of hebt, op de zijkant van je PC staat meestal een productcode. Als je hem nieuw hebt gekocht met Windows 98 is dat je productcode. ;)

Wellicht kan je via marktplaats of eBay nog goedkoop aan een 98 licentie komen?

Laatst bewerkt:
en ik heb alle onzin verwijderd......

Hallo,

ik zal me eerst even voor stellen ik ben Brian Groeneveld 15 jaar en woon in dokkum(friesland)

maar goed nu mijn probleem ik ben mijn productidentificatie code van me oude windows 98 kwijt dus kan hem niet installeren wat moet ik nu doen? ik weet het niet al vast bedankt voor jullie hulp,

zoeken op google vind je ze ik heb ze zelf ook gevonden

produckt registratie windows 98

Geen illegale dingen via Helpmij.nl
Ook het aanbieden via de mail is niet toegestaan bij Helpmij.
Dat regel je maarv op een andere manier.

gr.
Puppie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan