Windows 98 se

Status
Niet open voor verdere reacties.

waterlood

Gebruiker
Lid geworden
5 sep 2004
Berichten
51
Goedenmorgen allemaal. Ik zit met een probleem en hoop op een oplossing. Ik heb 2 computers beiden met windowsXP. Ik wil op 1 computer weer windows 98se installeren. Het lukt mij van geen kant. Ik heb het wel geprobeerd met Fdisk maar nu zijn alle bestanden eraf en kan ik dus geen opstartdiskette meer maken. Stom, maar niets aan te doen. Als ik nu de com. aanzet zie ik alleen maar verschillende teksten waar ik niets van snap. Misschien kan iemand mij helpen om dit op te lossen. Bij deze alvast mijn vriendelijke dank. Dick.:(
ps. Het is een packard bell. Die kocht ik met windows XP home. Ik had alleen maar ellende en heb er alles afgegooid met als resultaat dat drivers. en cd rom het niet meer doen.
 
Hoi

Je kan een bootdisk voor win98 se downen op www.bootdisk.com
Sla dit op een diskette en start hiermee je pc op.

succes

Jean
 
Geplaatst door waterlood
maar nu zijn alle bestanden eraf en kan ik dus geen opstartdiskette meer maken.
Download dit bestand.
Als je dat gedaan hebt, stop je een lege diskette in het diskettestation.
Dubbelklik dan op het gedownloade bestand. De opstartdiskette wordt nu gemaakt.
(Het is dus NIET de bedoeling dat je het gedownloade bestand direct naar diskette kopiëert; dat werkt niet.)
Wanneer je met deze diskette opstart worden er ook drivers voor de cd-rom-speler geïnstalleerd, waardoor deze weer zal werken.
LET OP: deze diskette geeft je cd-rom-station tijdelijk de letter R.
Zou je dus normaal voor de setup D:\Win98\Setup in moeten typen, dan wordt dat nu R:\Win98\Setup.
In de bijlage een stap-voor-stap handleiding om Windows 98 te installeren.

Guus.
 
Laatst bewerkt:
Windows se

jean 42--Guus abc en wvdwe. Allemaal alvast mijn hartelijke dank. Ik ga alles even proberen en laat dan natuurlijk even weten of alles is opgelost. Groeten Dick. waterlood.:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan