windows Activatie in de war

Status
Niet open voor verdere reacties.

error 69

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2007
halo,

Heb 30 dagen geleden mijn computer geformateerd en windows xp home edition er op gezet met legale cd , maar je moest ook nog activeren in de 30 dagen dat was het probleem en heb het dus ( eigenlijk hee stom van mij) een activation crack gezocht en gebruikt, maar die dagen zijn nu om en ik kreeg een error namens: Wilt u windows nu activeren: ja of nee, als ik ja klikte kwam ik op een tekst met u heeft dit al geactiveerd en me 1 optie: ok als je dat deed kwam je terug op het loginscherm, dus ik zat helemaal vast, ik heb nu men xp terug geinstaleerd ( dus heb ik er 2 ), maar nu is het helemaal in de war enzo, geen internet, mijn vraag is dus hoe kan ik men crack ongedaan maken, officeel windows activeren, en dan die nieuwe xp home edition verwijderen ???? :D :eek: hoppelijk kunnen julie mij helpen met dit raar probleem,
alvast bedankt,
MVG
error
(sorry voor de vele schrijffouten XD )

stop je windows cd erin,start je pc er mee op, in Windows setup "verwijder" je alle partities met de knop D of C, en vervolgens maak je nieuwe aan. Deze formateer je, dan word windows geinstalleerd, en als je wweer in Windows bent kun je je andere partities formatteren. Volgens mij zal het zo moeten:)

maar verwijderd hij dan ook mijn bestanden en mijn toepassingen enzo ? ^^ chill van zo rap antwoord te krijgen thnx :)

ik had net ook een probleem, ik heb deze computer al 2 jaar (dus 2 jaar geleden geactiveerd dus met de key die meegeleverd was met me dell pc) maar gister heb ik service pack 3 geinstalleerd, later heb ik me pc opnieuw opgestart en opeens geeft die aan dat ik hem opnieuw moet activeren (windows) binnen 30 dagen dus ik vul de key in (de goede) zegt die onjuist. Nu heb ik van duken.nl iets gevonden die je registratie omzeild ik heb net ook gebruikt en het werkt, bij het begin geeft die foutmelding maar dat is niks je moet gewoon oke drukken.

mvg

Laatst bewerkt door een moderator:
bij een schoone herinstallatie verwijder je dus alles ja. Kijk eens op www.schoonepc.nl voor de stappen die je moet ondernemen.

Als jij zegt dat je een legale versie van Windows hebt, moet je je daar geen zorgen om gaan maken. Je zult dan gewoon kunnen activeren. Misschien zijn er registeroplossingen voor dit, maar ik denk dat het illegaal is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan