Windows activeren reageert niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

MvanEijk

Gebruiker
Lid geworden
28 jun 2001
Berichten
40
Hallo, zojuist heb ik WIN XP SP3 geinstallerd, echter indien ik nu windows wil activeren wat binnen 30 dgn moet gebeuren, loopt de boel vast. In taakbeheer, toepassingen zie ik dat "windows activeren" 2x wordt genoemd maar beiden met de melding "reageert niet".
Enig idee hoe ikdit kan herstellen?
 
ik had precies hetzelfde probleem, ik heb toen weer service pack 3 eraf gegooid
 
ik had precies hetzelfde probleem, ik heb toen weer service pack 3 eraf gegooid

Als dat de enige manier zal ik dit ook moeten doen. Maar hoe. Moet dit via systeemherstel en dan een datum kiezen van voor de update naar SP3?
 
staat gewoon in de software lijst

start / deze computer / programma verwijderen

daar staat die tussen
 
Oké dank je, staat idd in de lijst met geinstalleerde software/updates. Ga eerst maandag even bellen met microsoft want dit moet toch op te lossen zijn. Ik werk netjes met een legale versie...Lukt het niet kan ik SP3 altijd nog verwijderen.
 
nope, inderdaad gewoon ff met microsoft bellen inderdaad
want het hoort eigenlijk niet

laat ff weten of het wat geworden is
 
nope, inderdaad gewoon ff met microsoft bellen inderdaad
want het hoort eigenlijk niet

laat ff weten of het wat geworden is
Het viel nog niet mee om de juiste afdeling te pakken te krijgen, uiteindelijk na drie pogingen dan toch gelukt. De mededeling die ik kreeg was terug te gaan na een vorig herstelpunt en vervolgens mijn virusscanneer NOD32 te verwijderen en daarna via de veilige modus opnieuw SP3 installeren. Inmiddels heb redelijk wat andere meddelingen op het forum gezien m.b.t. allerlei andere problemen met SP3. Aangezien het niet mijn hobby is om problemen op te lossen met de pc ben ik nu toch wat huiverig om een nieuwe poging te ondernemen. Voorlopig blijf ik toch maar met SP2 werken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan