Windows Activeren

• Onderwerp starter Onderwerp starter Poon
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Poon

Gebruiker
Lid geworden
12 okt 2005
Hallo,

Ik heb een geledige lecentiecode van windows xp professional alleen ik kan windows niet activeren via het internet omdat hij geen verbinding kan maken met de activeringsserver. Weet iemand hoe ik dit probleem kan verhelpen??? Ik kom er echt niet uit :confused:

tsja k weet wel hoe het moet maar er kan geen verbinding tot stand worden gebracht maar ik heb wel een internet- en netwerkverbinding dat prima werkt

in belgie heb je een gratis activatielijn ... in NL vermoedelijk ook wel !

Geplaatst door Poon
tsja k weet wel hoe het moet maar er kan geen verbinding tot stand worden gebracht maar ik heb wel een internet- en netwerkverbinding dat prima werkt

Als het niet lukt via het internet om Windows Xp te activeren wordt in de link die ik je gaf dit advies gegeven:

Probleemoplossing:
Als u geen on line verbinding tot stand kunt brengen via uw modem of een Internet-verbinding, meldt de wizard dat u contact moet opnemen met een medewerker van de klantenservice en dat u uw exemplaar van Windows XP telefonisch moet activeren.

Mischien weet iemand anders nog een andere methode :)

Heb hier een legale versie van win xp media, en heb er gewoon een crack over gegooid.
Ze kunnen me wat met hun activeren.

Geplaatst door Jozo
Heb hier een legale versie van win xp media, en heb er gewoon een crack over gegooid.
Ze kunnen me wat met hun activeren.
een crack over een legale versie ??? slim ... tot er problemen opduiken, dan kan je niet meer bij microsoft terecht ...

Wat zou microsoft ooit voor mij kunnen doen ?
Los mijn eigen problemen wel op.
Ze willen alleen maar persoonsgegevens hebben met dat activeren.

Laatst bewerkt:
Bellen met Microsoft.

In het activeringsvenster staat het telefoonnummer van de lijn die je dan zal moeten bellen.

lol ja waarom gooi je uberhaupt een crack over een legale versie????????? Das niet slim om het maar ff soft te zeggen.

Het valt allemaal goed te kraken daar gaat het niet om.

Maar als je een legale versie hebt gooi je der toch geen crack overheen?? Wat is het voordeel hiervan????
En zowat als microsoft je gegevens heeft? Die doen er toch niets mee.

Of ben je zo belangrijk dat niemand je gegevens mag weten?

lol maarja dat is mijn mening he.

maar ff over het onderwerp :)

Misschien ligt de aanmeldings site wel plat van microsoft. Laat het ff een dagje hangen en probeer het morgen weer een keer. Lukt het dan nog niet zal ik toch contact zoeken met meneertje microsoft

ok k zal het morgen wel weer ff proberen en als dat niet lukt dan bel ik wel ff met die microsoftfags. alvast bedankt voor alle reacties :)

Hallo,

Ik heb een geledige lecentiecode van windows xp professional alleen ik kan windows niet activeren via het internet omdat hij geen verbinding kan maken met de activeringsserver. Weet iemand hoe ik dit probleem kan verhelpen??? Ik kom er echt niet uit :confused:

Mij lukte het na AVG (gratis antivirus programma) geïnstalleerd te hebben wel, vraag me niet waarom.

P.S. Late reactie, ik weet het maar misschien heeft iemand er wat aan.
.

oude topics kicken is niet nodig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan