Windows activeren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DarthDuval

Gebruiker
Lid geworden
3 dec 2007
Hallo

Ik heb me vorige week een nieuwe pc gekocht, en heb er met mijn oude cd van Windows XP dit stuurprogramma er dus opgezet. Ik krijg nu elke dag een bericht dat ik het nog moet activeren, maar zodra ik kies voor het te activeren, zegt hij:

Volgens onze gegevens is het aantal keer dat u deze productcode kan gebruiken om Windows te activeren overschreden. blablabla

Dit kan natuurlijk wel zijn, we gebruiken deze cd en deze code voor zo goed als alle computers in ons huis, mijn oude pc, mijn zus haar pc, mijn nieuwe pc, mijn ouders' pc, onze server pc, ...

Het komt er dus op neer dat ik eigenlijk gewoon opnieuw 100 euro moet uitgeven om ff iets te kopen wat ik al heb gekocht? Of heb ik misschien iets fout gedaan met het installeren van het OS?

Je hebt maar een licentie voor 1 pc, tenzij je een corporate versie hebt, maar die hoeft niet geactiveerd te worden. Je dient dus voor elke pc een licentie aan te schaffen.

je moet dus wat nieuws kopen......
Het verhaal bellen naar microsoft gaat ook niet op.
Dan krijg je op die computers die je met deze code geinstalleerd hebt namelijk een illegale software licentie....
zwart scherm en foutmelding en geen updates tot gevolg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan