Windows activeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

edward001

Gebruiker
Lid geworden
25 sep 2007
Waarom kan ik Win Xp Prof nooit via internet activeren, als ik win opnieuw heb geinstalleerd? Ik moet altijd met Microsoft bellen om hem te activeren. Kan ik hier misschien iets aan veranderen?

Groeten,
Edward Hoekstra

dan is jouw originele licentie al te vaak geactiveerd.
Daarom moet jij bellen.
En nee dat kun je niet omzeilen want je doet dit waarschijnlijk niet op 1 en dezelfde computer.

Dat hoeft niet puppie.

Mijn MSI notebook komt met een pre-installed Vista, als ik een eigen Vista versie installeer en ik gebruik de licentie van achter op de notebook moet ik ook bellen. Er vanuit gaande dat die licenties hetzelfde zijn, was er dus 1x eerder geactiveerd.

Maar inderdaad Edward dat is niet te veranderen. Kwestie van je pc niet vaker dan nodig opnieuw installeren, en als het regelmatig nodig is dan zal je toch bij jezelf ten rade moeten gaan.

@puppie, dit doe ik wel steeds op dezelfde pc;)

maar hij is dus te vaak opnieuw geactiveerd. Dit is de derde keer dat ik hem weer activeer, twee omdat hij gecrashed was, en nu omdat ik een fout maar niet wegkrijg. Maar bedankt voor jullie reacties.

Groeten,
Edward Hoekstra

je kunt ook een bepaald bestandje bewaren van je installatie en die dan de volgende keer gebruiken.
Dan hoef je die pc niet meer te activeren.
Wil dus alleen maar op 1 en dezelfde pc.

Welk bestandje moet je dan bewaren? Zo nu en dan herinstalleer ik XP om alle rommel te verwijderen, steeds op dezelfde pc.

Hier een uitleg hoe dat kan.

Ok, bedankt voor je reactie. Ik zal het morgen even met de laptop uitproberen.

Groeten,
Edward Hoekstra

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan