Windows Aero - XFX 7300GS

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mark2003

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2003
Hallo,

Mijn os is Windows Vista Ultimate. Mijn videokaart is een XFX 7300GS. Mijn prestatie index score voor de videokaart is 3.1. Toch krijg ik het niet voor elkaar om de aero functie ingeschakeld te krijgen... Heeft iemand tips hoe dit toch te fixen (misschoen overclocken)?
Elke reactie is welkom. Bedakt alvast, Mark

Ga eens naar Configuratiescherm > Vormgeving aan persoonlijke voorkeur aanpassen > Persoonlijke instellingen > Kleur en vormgeving van vensters > Eigenschappen van klassieke vormgeving openen. Kan je daar niet kiezen voor Windows Aero?

Ja dat heb ik gedaan maar de iconen op mijn bureablad worden niet transparant en veranderen niet. Volgens de fabrikant moet de vidokaart het aankunnen. Bedankt
alvast voor de reply. Gr, Mark

Zorg ervoor dat de kleur is ingesteld op 32 bits, de vernieuwingsfrequentie voor het beeldscherm is ingesteld op meer dan 10 hertz, het thema is ingesteld op Windows Vista, het kleurenschema is ingesteld op Windows Aero en transparantie van vensterkaders is ingeschakeld.

Bedankt voor je tips, alles ingesteld zoals beschreven maar geen aero....... helaas!
Zijn er misschien tweaks of instellingen voor je videokaart? Zijn er mensen die wel
met dezelfde kaart Aero hebben? Tot horens. Gr.

Okay nu heb ik transparante balken en kan mijn sidebar ook doorzichtig instellen. Maar is het ook mogelijk om mappen doorzichtig te maken zodat je er een foto in de betreffende map erdoorheen ziet? Gr, Mark

Mappen zelf worden niet transparant. Alleen (werk)balken, buitenranden, de taakbalk, het startmenu en de Sidebar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan