windows application data gedelete:-(

• Onderwerp starter Onderwerp starter PW
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

PW

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2001
Hallo,

iets te enthousiast aan het deleten geweest om ruimte te creëren op mijn harde schijf en daarbij dus de complete map windows application data verwijderd. Ik weet het, niet zo'n slimme actie.....

Mijn mails en adresboek ben ik dus kwijt, maar dat is niet zo'n hele grote ramp. Verder ben ik de icoontjes van Word, Excel e.d. kwijt en kan ik geen snelstart menu meer maken naast mijn startbutton (foutmelding: "kan werkbalk voor niet maken" .)

Hoe zou ik die icoontjes en de snelstartbalk terug kunnen krijgen? (rechtermuisknop en snelstart aanvinken geeft de eerder genoemde foutmelding)

Ik heb even de directory microsoft uit de Application Data dir van mijn Win98SE pc gezipped. Ik hoop dat dit gaat werken maar ik denk dat je hierna in ieder geval weer quicklaunch hebt. Hou er wel rekening mee dat ik dit niet heb getest.

Op die PC staat Office 2000 en in de zip zit een inf bestandje dat "iets" met office doet (Microsoft\Office\WEBFDR16.INF)... als het niet werkt wordt het denk ik office opnieuw installeren.

Je kan de zip hier downloaden:

http://home.planet.nl/~teusi007/Microsoft.zip (634K)

Voordat je dit kan gebruiken moet je eerst even de map Application Data weer aanmaken en het bestand naar die map uitpakken. hij maakt dan vanzelf de directory microsoft en de subdirectories aan.

Waarschijnlijk moet je na het unzippen even opnieuw opstarten.

Laatst bewerkt:
nteusink bedankt voor je snelle reactie,

de link naar je pagina werkt echter niet ik krig de bekende 404 pagina.......

Gelukt, bedankt voor de moeite !!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan