Windows backup en mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

mnb

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 apr 2004
Berichten
1.151
Ik maak zo nu en dan een automatische backup op een externe harde schijf. Staan daar dan ook bv mail mappen in waarin linken staan (voor studie)?
Of moet je mail altijd elders in een map opslaan?
 
Mail dat staat in een online database :D Je hoeft het niet te backuppen als je met het zelfde programma met dezelfde inlognaam weer inlogt krijg je al je mail :thumb:
 
Jawel maar als je webmail af en toe leeggegooid hebt en je slaat mail op in een map, dan werkt dat alleen op mijn eigen PC hoor.
 
Mail dat staat in een online database :D Je hoeft het niet te backuppen als je met het zelfde programma met dezelfde inlognaam weer inlogt krijg je al je mail :thumb:

Da's natuurlijk onzin.....als je niet instelt dat er een kopie op de server moet blijven staan ben je ze gewoon kwijt als ze eenmaal opgehaald zijn.

@mnb Met welk programma werk je !?
 
Dank! Ik heb die stappen gevolgd, echter ik kan de inhoud van de map uit Live mail niet verslepen, enkel kopieren naar een map binnen live mail?
 
Als je alle bestanden selecteert met CTRL + A en je kopieert ze gewoon met CTRL +C en CTRL + V kan het toch wel !!

Staat ook nog een 2e methode by the way.
 
Ik zal wel heel dom zijn maar als ik de berichten uit een map vanuit Live Mail kopieer met CTRA , dan CTRL C doe en dan wil plakken in de map van waar ik een snelkoppeling 'backup livemail' heb gemaakt wil plakken dan gaat dat niet. Ik klik op de map (deze is leeg) en doe CTRL V en er gebeurt niets.
 
Dubbelklik op de map hè !? Openen dus en dan pas erin plaatsen......
 
Ja dat snap ik alleen ik de live mail map niet buiten Live mail slepen.

Dus ik ga naar de map BINNEN live mail, CTRL A dan CTRL C dan ga ik naar de map Windows Live mail backup dubbelklik daarop krijg een groot menu Rechts melding map is leeg. Dan CTRL V en dan
NIETS.

Wat doe ik fout?
 
Laatst bewerkt:
Dat snap ik ook niet eigenlijk......misschien even een nieuw topic maken met de vraag waarom je niet kan slepen/kopiëren !!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan