Windows Backup niet incrementeel

Status
Niet open voor verdere reacties.

egbertb

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 mei 2008
Berichten
3
Hallo,

Ik heb gemerkt dat de backup van Windows Home (Premium) niet echt incrementeel werkt. Ook als er weinig veranderd is duurt het heel lang en zijn de backup bestanden extreem groot. Anderen hebben er ook last van.

Heeft iemand tips? Ik zoek gewoon de handigste en minst tijdrovende optie om mn harde schijf regelmatig te backuppen (vooral foto's). Heb verder geen toeters en bellen nodig.

Bedankt!

Egbert
 
hoi,

ik gebruik hier voor Norton Ghost hieronder vindt je wat meer informatie van norton ghost
kijk ook eens op www.norton.com



NEW! FTP backup—Copies recovery points to a FTP site for easier offsite backup management


NEW! Offsite backup—backs up your files to network-attached storage devices.


NEW! Symantec ThreatCon integration—Leverages intelligence from Symantec’s industry-leading security research organization by triggering incremental backups whenever ThreatCon reaches a specified threat level. Great for computers without antivirus protection.


EXCLUSIVE! Google Desktop™ integration—Makes data recovery even faster with searchable backup indexes


Full system backup (disk image)—Backs up everything on a hard drive or partition


Incremental and differential backup—Backs up only files that have changed


Customizable, event-based backup—Triggers backups based on key events such as new program installations or sudden increases in data storage


Advanced compression and encryption—Minimizes storage space and helps keep sensitive documents safe


System protection—Recovers your system and data even when you can't restart the operating system.
 
Liever VISTA gebruiken

Bedankt, maar ik probeer zoveel mogelijk standaard VISTA functies te gebruiken, zo mogelijk.
En dit zou toch goed moeten werken, het is niet de minst belangrijke Vista functie.

hoi,

ik gebruik hier voor Norton Ghost hieronder vindt je wat meer informatie van norton ghost
kijk ook eens op www.norton.com
 
Kan je in dat standaard programma geen filters instellen of mappen aanwijzen die je telkens bewaard wilt hebben? Of een combinate van beiden? bv alleen alle foto bestanden die vanaf een bepaalde datum zijn, ik noem maar iets. Heb je ook al eens in de help-functie gekeken? Daarin vind je vaak uitgebreide info.
 
Laatst bewerkt:
Nee, dat is het niet

Dat kan allemaal ja, min of meer, maar dat is het probleem niet.
Het gaat erom dat incrementeel niet werkt
 
Hoe en waar wordt er bijgehouden wat er reeds gebackupped is?
Worden dit soort logfiles niet per ongeluk gewist door een overijverige cleanup tool die je hebt draaien?
 
Als je er even naar zoekt dan blijkt dat er wel degelijk wijzigingen aan ontzettend veel bestanden worden doorgevoerd, ook al heb jij ze zelf niet geopend of gewijzigd, en dat ze daardoor toch weer in de incremental backup belanden.

Lees dit even en besluit dan misschien alsnog om een slimmer backup programma te kopen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan