Windows - Beschadigd bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefke2303

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2006
Hey,
Er komt de hele tijd een geel tekstballonetje met het bericht "Windows - Beschadigd bestand" op. En dan nog een hele reeks cijfers en letters en "voer het hulpprogramma CHKDSK uit." Ik heb dat programma uitgevoerd en dat scande, maar de tekst blijft maar terugkomen. Wat is er mis met mijn computer?
Stefke

Kun je achterhalen om welk bestand het gaat?

Anders moet je even in de eventlog kijken wat daar aangegeven word.

(rechtermuisknop op Deze Computer >>>> Beheren >>>> Logboeken en dan ffe kijken bij Toepassingen en Systeem)

Greets Danny

Als ik op beheren druk vindt ik geen logboek. Maar het bestand ziet er zo uit: C:\System Volume Information\_restore{2175D286-E2E1-411D-A72E-DE6479A6BD22}\RP75\_REGISTRY_USER_NTUSER_S-1-5-21-60674745-308236825-83922115-1007 (overgetypt) Weet iemand wat dit is?

Hier kan ik je helaas niet mee verder helpen geloof ik, weet wel dat die map een verborgen systeem map is waar verwijderde bestanden in komen. En je niet mee moet rommele.

Helaas....

Zet eerst je systeem herstel uit, in configuratiescherm, systeem, reboot, zet in de mapopties, alles zo, dat je alles kunt zien, qua systeembestanden, en wis alles in de map, system volume information.

Zet nu systeemherstel weer aan, en maak een restore point, door in help en ondersteuning, voor de taak, systeemherstel te kiezen.

Ik vindt reboot niet. Is dat misschien systeemherstel?
En die map vindt ik ook niet. Zal verborgen zijn, zoals derjuist gezegd. 'k Zou niet weten hoe ge die dan moet vinden.

Reboot, is je computer opnieuw opstarten.
En in configuratiescherm, mapopties, kun je dat instellen, zoal ik eerder aangaf.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan