windows beveiligd

• Onderwerp starter Onderwerp starter boltc
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

boltc

Banned
Lid geworden
6 jun 2005
ik weet nie goed waar ik deze vraag moet plaatsen, daarom zet ik hem hier neer.

op school is het schrijven na de c schijf geblokkerd. dit wil zeggen dat je helemaal niks kunt installeren.. als je dat bijvoorbeeld op een usb-stick ofzo doet dan zet hij toch bestande in de map windows. en da gaat ook niet.
nou heb ik gehoord dat je met iets van een ghost image van een andere c schijf da dan wel kan, iemand hier meer verstand van? en weet hoe ik dit moet doen?

Heb je er misschien wel eens bij stil gestaan dat het niet kunnen schrijven naar de C partitie een reden heeft?

Maar goed als jij het risico wilt nemen om de verantwoordelijk voor het systeem op je dak te krijgen dan moet je een ghost image hebben (neem aan dat het XP is) van een dezelfde pc maar waar geen restricties op zitten. En hoe zijn de restricties uitgedeeld? Is dit lokaal gebeurd of wordt dit in bijv de active directory gedaan? En hoe wil jij de pc dan in het netwerk krijgen etc etc

Is dit lokaal gebeurd of wordt dit in bijv de active directory gedaan?

dat zou ik niet weten..
maar met wa vrn programma maak je zn ghost image? en zou ik die dan ook van onze thuis computer kunne make? en dan opschool gebruiken?

Dat doe je met ghost. Als je thuis een zelfde moederbord hebt als op school wil het werken anders krijg je te maken met blauwe schermen

Geplaatst door boltc

dat zou ik niet weten..
maar met wa vrn programma maak je zn ghost image? en zou ik die dan ook van onze thuis computer kunne make? en dan opschool gebruiken?

Hier komt de systeembeheerder in me naar boven:

NIET ROMMELEN MET SYSTEMEN WAAR EEN ANDER VERANTWOORDELIJK VOOR IS!
En zeker niet als je weinig verstand hebt van PC's en netwerken.

Misschien een raar idee hoor, maar kan je niet gewoon aan systeembeheer vragen of ze die applicatie er op zitten? werkt bij ons zeer goed!

:P inderdaad
als je iets moet runnen, pak dan een linux live cd mee ofzo met wine en run het daarop:) mss wel wat vergezocht mja

ik doe nou eerstejaars ict opleiding, en we hebbe 2 lokaale. en de beheerder van die lokaal is een super gave kerel. en die geeft dr niks om als wij het proberen.. hij was zelfs de gene die zij da het met een ghost image moes...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan