Windows-beveiliging (Mysite - Sharepoint)?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jordyvan

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2006
Beste helpmij lezers,

Ik krijg sinds ik office 2010 heb steeds een melding van windows-beveiliging. Er staat dan het volgende:

Verbinding maken met mysite.sharepoint.hu.nl

Daaronder staat mijn e-mail adres ingevuld en daaronder mijn wachtwoord.

Ik moet elke keer op OK klikken, maar wil gewoon dat ik deze meldingen niet meer krijg. Als je een film zit te kijken gaat het beeld van fullscreen naar klein, omdat er zo'n melding naar voren komt.

Kan iemand mij helpen om er vanaf te komen? Screenshot bijgevoegd.

Bijlagen

• Screenshot.jpg
    Screenshot.jpg
    41,3 KB · Weergaven: 97
Windows-beveiliging

Hoi,
Ik had ook te maken met dit fenomeen. Ik heb de vraag weggekregen door in MS Outlook naar bestand te gaan. Daarna druk je op 'Accountinstellingen'. Als het goed is krijg je onder de grote knop nog een popup. Druk daar op en je komt in je Accountinstellingen. Ga naar het tabblad SharePoint Lijsten. Hier moet je een verwijzing zien naar een site. Verwijder deze en dan is het "euvel" verholpen. In ieder geval heeft het bij mij geholpen. Misschien moet je ook naar de andere tabbladen kijken.
Groet,
Rik

Hoi,
Ik had ook te maken met dit fenomeen. Ik heb de vraag weggekregen door in MS Outlook naar bestand te gaan. Daarna druk je op 'Accountinstellingen'. Als het goed is krijg je onder de grote knop nog een popup. Druk daar op en je komt in je Accountinstellingen. Ga naar het tabblad SharePoint Lijsten. Hier moet je een verwijzing zien naar een site. Verwijder deze en dan is het "euvel" verholpen. In ieder geval heeft het bij mij geholpen. Misschien moet je ook naar de andere tabbladen kijken.
Groet,
Rik

Heel erg bedankt. Ik heb het uitgeprobeerd en ik heb tot dusver nog geen nieuwe meldingen ontvangen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan