Hoop ik dat je 64 bit systeem gebruikt ( toch ?? ) anders bij allebei app. je moet wel aangeven jouw werkelijke bit systeem, en van mijn kant mij tip is wel en ongv. zo :
Sluit nu absoluut alle activiteiten in je PC ( jij bent ergens zeer besmet ! ! ) zelfs antivirus ook en kijk maar in je TaakBeheer wat valt nog te uitschakelen en uitschakel maar dit dan,
maar die moet alleen maar activiteit in je PC welke je NIET nodig hebt en welke je wel uitschakelen kan ..
ALS JE BEKEND bent ??

met grondige schoonmaak van je PC doe maar dat dan op beste manier dat je die kent, en opschonen moet je dan Temp en ook Temporary Internet Files, je moet ook zelfs en 100% jouw Prefetch map absoluut legen ! ! !
NA dat alles voer maar uit die twee onder handelingen achter-mekaar (
KIJK MIJN SCREENSHOT's ! ! ) heleboel mensen zal nu zeggen nee dat is niet zo, maar als je echt werkelijk en wel dat zal doen, je zal wel van probleem AF komen ...

:thumb:
Weinig mensen zullen in zoiets geloven omdat die manier is ook niet zoveel bekend, er zijn praatjes dat die NIET vervanging voor Antivirus is, en dit is NIET helemaal zo, geloof je me a.u.b.
mocht je dat niet uitvoeren precies en net zoals ik je hier beschreef, je zal wel jouw windows moeten her-installeren !
Deze besmette PC systeem kan je niet gebruiken net zo lang je met die operatie bezig bent ! ! en bedoeling is, dat je betreffende PC helemaal NIET gebruikt net zolang je ook niet klaar met deze handeling mee bent ! !

<<--
NA Elke scan moet je opletten wat app. jou aangeraden heeft en volg dan die aangegeven instruktie !
KIJK even dit ook ! -->>
http://tweakers.net/downloads/25586/microsoft-safety-scanner-1030010.html <<-- Zal je zien
dit is zeer weinig bekend, en bovendien dit werkt helemaal anders dan Microsoft Security Essentials of jouw Antivirus enz.. ! !