Windows Boot Manager

• Onderwerp starter Onderwerp starter Isaak
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Isaak

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2013
Hallo,

Ik heb gisteren Windows 7 Ultimate geïnstalleerd op mijn pc. Dit heb ik via een boot cd vanaf Windows XP geïnstalleerd met als optie "aangepaste installatie". Oude bestanden van Windows XP zijn verplaatst naar de map Windows.old. Ik heb deze mapje laten verwijderen via schijfopruiming. Echter heb ik nu de volgende probleem. Wanneer ik Windows 7 probeer op te starten krijg ik een scherm "Windows Boot Manager" . Deze scherm geeft mij de volgende opties 1) Vorige windows versie 2) Windows 7 3) Windows XP Herstelconsole

Ik snap niet waarom optie 1 er nog staat, aangezien ik het mapje windows.old heb verwijderd. Zit er soms nog bestanden van windows XP nog op mijn pc?

Ik heb geprobeerd om optie 3 te verwijderen van het lijstje door schijf D te formatteren, aangezien de HP Recovery daar op zit. Echter blijf deze optie nog staan, nadat ik de schijf D heb geformatteerd.

Ik overweeg om Windows 7 op een schone schijf te installeren. Echter neemt dit veel tijd in beslag. Wie kan mij helpen met mijn probleem?

Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Bedankt voor je snelle antwoord. Het probleem heb ik inmiddels opgelost via google.nl ;) Nog erg bedankt voor je hulp!

Het zou voor verdere lezers misschien interessant zijn om te horen hoe je het probleem opgelost hebt.

Het zou voor verdere lezers misschien interessant zijn om te horen hoe je het probleem opgelost hebt.

Optie 1 is verwijderd met behulp van de volgende link: http://hunbbel-meer.hubpages.com/hu...Version-of-Windows-in-the-Windows-7-Boot-Menu

Optie 3 is verwijderd met behulp van de volgende link: http://www.microsoft.com/resources/...s/en-us/recovery_delete_console.mspx?mfr=true

Windows 7 boot weer normaal zonder de boot manager na het volgen van de bovenstaande stappen! ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan