Windows Crash

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0223

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2008
Weet iemand waar ik windows xp kan downloaden voor free (het moet legaal en nl talig zijn als je het kan vinden/weet.

alvast thanx

Je moet me toch eens uitleggen hoe je denk dat je een legale windows for free kan krijgen....

hehe lol..

heel misschien heeft hij het over de versies die je krijgt als je ingeschreven bent voor een IT cursus op unif of hogeschool.
Maar dan moet je nog even wachten hoor ;-)

Wanneer je mee doet met een onderzoek van Microsoft krijg je gratis besturingssysteem en software. Dan moet je het gebruik van de computer gedurende enige tijd laten volgen. De eerste keer was er veel belangstelling voor. Nu kun je je alvast opgeven voor een toekomstig onderzoek. http://wfp.microsoft.com
Ik zag trouwens dat nu Vista Ultimate in dat pakket zit en geen XP meer. Het heet The Windows Feedback Program.

Op internet wordt je haast "doodgegooid" met gratis downloads maar je betaalt uiteindelijk toch voor de software. Niet voor de download.

pc naar de *****

er werkt geen systeem herstel bij mij!!!
die reset cd zijn kwijt.
explorer.exe bij taakbeheer lukt ook niet wat nu??

leen even een xp cd van iemand, en installeer deze met je eigen cd key die je kan terugvinden op de sticker , aangebracht op je pc ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan