windows crasht

Status
Niet open voor verdere reacties.

wauss

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2007
Berichten
7
mijn computer crasht iedere keer wanneer ik online videobestanden probeer te kijken.
bv google video.
ik heb al vanalles geprobeerd
-defragmentatie
ander beeldscherm enz enz
kan iemand mij helpen of advies geven waardoor dit kan???
gr Wauss
ps: 50 euro voor de gouden tip
 
Windows opnieuw installen misschien?

Doneer die 50 euro maar naar dit forum !!!!!

CrashPuppy
 
Simpel vooraan beginnen:
apparaatbeheer: staan daar cirkels met kruizen erin en / of uitroeptekens voor één of meerdere apparaten?
 
mensen het probleem is nog niet opgelost:S
ik kom momenteel nog niet eens in hotmail zonder dat ie zich ophangt!!!
dus flashplayer instaleren word lastig (trouwens dit probleem heb ik al eens gehad en die player had ik toen ook geinstaleerd) zonder resultaat.
heb ook bullgard en windowsdefender erover laten lopen en beide geven geen problemen!
verder gaf iemand aan dat er mogelijk probleem ken zijn met de hardeschijf???
maja iemand nog suggesties?
en windows instaleren heb ik pas gedaan ongeveer 3 wkn geleden dus
gr rob
 
lukt nog niet

flashplayer = geinstaleerd viel wee uit
apparaatbeheer gecheckt geen bijzonderheden
trouwens ik ga niet te snel mensen complimenten geven ;)
gr Rob
 
flashplayer = geinstaleerd viel wee uit
apparaatbeheer gecheckt geen bijzonderheden
trouwens ik ga niet te snel mensen complimenten geven ;)
gr Rob



Heb je misschien nieuwe hardware toegevoegd bijvoorbeeld een nieuwe videokaart dit kan het probleem zijn pak is een oudere videokaart als je die hebt en steek die er is in of heb je misschien geen driver geinstalleerd groetjes Stephan
 
mensen het probleem is nog niet opgelost (trouwens dit probleem heb ik al eens gehad

Dus de oplossing is heel simpel en kleinschalig........
Als het iets "groots" belangrijks was, kon je je het dus nog wel herinneren.

Al met diep, diep nadenken begonnen wat tóen de oplossing was?
2 virusscanners actief bijvoorbeeld (om maar eens wat te noemen) ;) :D
 
Laatst bewerkt:
crasher

hey pasja
ik heb hiervoor norton gehad maar nog meer problemen gehad.
heb de comp weggebracht naar een winkel met hetzelfde probleem.
die kerel gaf aan dat er 2 windows versies geinstalleerd waren en dus iets niet goed was.
heeft dit verholpen door de goeie windows erop te zetten.
toen heeft de computer het goed gedaan tot nu toe.
ik heb geen hardware toegevoegd en de videokaart is geinstaleerd dmv drivers (heeft die vent van de winkel gedaan)
2 virusscanners????? heb alleen bullgard erop staan, die windows defender kreeg ik als tip om te instaleren(evt spyware zei diegene) dus die windows defender staat er pas 2 dagen op.
leg aub even uit wat je bedoeld ik ben n leek op gebied van computers
gr Rob
 
Schakel óf Defender, óf Bullgard tijdelijk eens uit (bij voorkeur Bullgard), wat gebeurt er nu?
 
Laatst bewerkt:
gecrasht

oei oei
me comp is gecrasht ofzoiets :S
hij viel uit terwijl ik was het msnen daarna reageerde hij niet meer
toen maar geprobeerd windows xp erin gegooid en begonnen
c:/ geformateerd en ging voorspoedig tot de xp zelf moest gaan instaleren

geeft aan dat er een manifestperseer fout is in een of ander bestand en dat dit onherstelbaar is en daarom win xp niet ken instaleren?????
wat houd dit in en ken ik er nog wat mee, ben aardig ut denken om deze pakkard hell ut raam uit te pleuren en n nieuwe kast te kopen maar moet nog minimaal 1 maand met dit hok doen heeft iemand een idee hoe ik dit even ken oplossen???

trouwens pasja dat met bullgard uitschakelen hielp ook al niet dus maja nu is dr meer aan de haha

groeten Rob
 
Een Wat ?????

manifestperseer fout

Nooit van gehoord!

Omschrijf de werkelijke melding eens.

CrashPuppy

PS: Je computer gaat nu verdacht veel lijken op een woordzoeker, hi hi
 
Laatst bewerkt:
haha

nee mensen
hij zit muurvast
ik heb net nog eens vanalles geprobeerd maar kwam dr net achter dat het bestand wat hij dus niet kan instaleren (manifestperseerfout) dat dit bestandje op de cd staat die ik bij die winkel kreeg die mij die nieuwe win xp erop heeft gezet!!!!!!!!!!
dit is een gekopieere windows versie waarmee ik zoals die vent zei dus gwoon mijn xp ken instaleren omdat de code op de zijkant van mijn kast zit?
dus denk dat ik morgen maar even terug naar die winkel ga om dat eens even na te vragen
de foutmelding komt van station I:/ en daar zit ook die cd dus neem aan dat het aan de cd ligt die trouwens niet bekrast is of dergelijk????
gr Rob
 
Die foutmelding zal we een "manifest parser error" zijn.... alleen dan slecht vertaald.
 
bedankje???? no way

:evil:
hij doet het half haha
ik heb gister n cd geleend van een vriend van mij
windows draait alweer maar als ik op internet ga en weer videobestanden afspeel blijft ie alweer hangen!
dus ik neem aan dat het geen software fout is???
trouwens jullie met jullie bedankjes die krijg je niet want ut probleem is dr nog dus!!!!!!!
die manifestperseer fout staat in het nederlands dus kan zijn dat het in engelse versie iets anders heet dus ken nog wel lezen dus.
maja aan jullie tips heb ik niet veel ga het ergens anders zoeken
de groenten
 
Download het pakket : K-Lite Codec Pack Full 3.2.5, hier te downloaden en installeer dat.
 
hij cracht steeds weer vanzeld wat merkwaardig.

dat betekent dat de LEVENSDUUR van de PC begint op te raken ;)

probeer mischien de stuurporgrammas te update.

en als je pc cracht krijg je dan geen blauw schermpje met de foutmelding(en) weergegeven...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan