Windows Deezer-app via Bluetooth andere geluiden over speakers laptop?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jozo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Jozo

Meubilair
Lid geworden
30 okt 2002
Bestaat er software om op een simpele manier geluidsbronnen aan te sturen, zodat ik de Windows Deezer-app via bluetooth kan beluisteren en de overige geluiden via de speakers van de laptop?
Bij Tidal stel je dit eenvoudig bij de app in.

Voor zover ik weet regel je dat in Windows en dat betekent dat er voor 1 specifiek medium voor geluid gekozen moet worden voor alle applicaties. Dus kiest u voor bluetooth, dan zullen alle applicaties die geluid hebben dat via bluetooth doen.

@srpchulp
Maar het is dus mogelijk om de ene applicatie over de laptop speakers af te spelen en de andere via bluetooth. Je kunt dit ook via de geluidsinstellingen van Windows instellen, maar dat is nogal omslachtig, dus ik ben op zoek naar een eenvoudig progje waar het mee kan.

Laatst bewerkt:
Volgens mij heb je het antwoord van srpchulp niet goed gelezen.... Nota bene heb je dat antwoord in zijn geheel gequoot, zodat je het nu twee keer kunt lezen met verschillende lettertypes, en toch komt de boodschap niet binnen :). (asjeblieft dus stoppen met nodeloos quooten!)

Wat heb ik dan niet goed begrepen aan het antwoord van srpchulp, die zegt toch dat er 1 specifiek medium voor geluid gekozen moet worden voor alle applicaties?
En de qoute was omdat ik even niet zag hoe op zijn bericht moest reageren, ben hier ook alweer een tijdje niet geweest.
edit: quote weer verwijderd.

Laatst bewerkt:
@Lange Pier

Is mijn bericht zo onduidelijk?
Wat ik wil, is via bluetooth luisteren naar muziek van de app van Deezer, alle andere geluiden (van Windows, browsers enz.) wil ik horen over de speakers van mijn laptop.
Nu weet ik dat het kan omdat in je het in de app van Tidal gewoon in kunt stellen. En nu ben ik dus op zoek naar een programmaatje waar je dat makkelijk mee kunt doen, dus dan bijv. in de linkerkolom een bron selecteren en rechts het uitvoerapparaat, er is vast wel eens iemand geweest die dat gemaakt heeft. :D

Is dit wellicht wat u zocht: https://www.minitool.com/news/play-sound-multiple-output-devices-windows-10.html
Ik ken de tool niet en de downloadsite niet, dus ik weet niet hoe betrouwbaar dit allemaal is.......

Maar als ik dit bericht lees zou het ook in windows moeten kunnen: https://www.howtogeek.com/352787/how-to-set-per-app-sound-outputs-in-windows-10/

NB. Ik vond deze resultaten door op "tool to chose separate sound sources per device" te googelen. Als u dat doet krijgt u een hele reeks van mogelijkheden.

Laatst bewerkt:
Dank u wel, zo kom in weer wat verder, ook de zoektermen zijn hulpvol, ik ga dit van het weekend eens doornemen. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan