windows defender definitions 1.185.2582.0 = exit gadgets

• Onderwerp starter Onderwerp starter novw
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

novw

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2014
Ik ben een eigenwijs menneke, en heb dus de gadgets (widgets) nog aan staan op mijn buroblad. Makkelijkste uitvinding sinds toiletpapier ;)

Nu krijg ik via windows update de windows defender definitions 1.185.2582.0 binnen. Leuk. Die installeer ik (automatisch), maar na het herstarten van de computer zijn mijn gadgets pleite. En rechts klikken op "gadgets" uit het menu op het buroblad doet niks. Dus: restore naar situatie voor die defender update. Probleem verholpen. Mijn gadgets zijn er weer. Maar vergeten de automatische updates uit te gooien, dus die update wordt gewoon weer geïnstalleerd. Met hetzelfde gevolg: geen gadgets meer.

1: gebruikt iemand nog die widgets?
2: doen die het nog na de laatste windows defender update?
3: euhm... kan ik één zo'n defender definition gewoon links laten liggen?

Ik heb de (professionele) Sophos, dus dát zit wel snor. Maar als ik defender uitgooi, krijg ik nog steeds die malle definitie updates...

uit staat ie. Maar ik kan ;m in de taakplanner niet vinden ?

U heeft wel (het scherm van) de Taakplanner gevonden?

Klik dan op het plusje voor Bibliotheek voor Taakplanner
Dan op het plusje voor Microsoft
dan komt de Windows Defender regel te voorschijn.
Klik op de Windows Defender en rechts daarvan komt dan in het schermpje de acties voor Windows Defender.
Klik daar met de rechtermuis op en kies voor Uitzetten

helpforum.jpg

toch? Ik zie geen acties. En nu heb ik schrik...

Voor de zoekenden ( lol ): in het zoekvak van windows, type taakplanner en je krijgt als antwoord van windows: task scheduler .

Laatst bewerkt:
Als er geen acties gepland staan dan is ie uitgeschakeld en dat is de bedoeling.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan