windows defender update?

Status
Niet open voor verdere reacties.

onsteuntje

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2008
Berichten
16
Hallo,

Heb n soortgelijk probleem hier wel zien staan maar geen oplossing.

Als ik bij beveiligingscentrum kijk staat er dat defender is verouderd.
Als ik hem bij laat werken zegt ie dat er nix te vinden is?
Ook geeft ie onder in de balk aan n icoontje van defender met n geel uitroepteken er in.
Iemand zei defender er opnieuw op zetten, dat schijnt niet te werken en ik ben zo'n leek dat ik er ook niet echt aan durft te beginnen.

Weet iemand de oplossing?
Heb ook al tijdelijk windows update tijdelijk uitgeschakeld en dan naar updates van defender gezocht,
maar ook dat werkt dus niet.

alvast bedankt..
 
Laatst bewerkt:
dubbelklik eens op dat icoontje en kijk of je em wel kan updaten?
als je dan in windows def.. bent staat er een regeltje onder voor als die niet update.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb sinds enkele dagen hetzelfde probleem, ik heb reeds een eerste sessie van Microsoft ondersteuning afgerond (werkte niet) en ben nu in afwachting van maandag als de techneut van Microsoft weer op kantoor is.
Indien het helpt zal ik de oplossing hier posten.
 
==============================

BEVESTIGING

==============================

Dank u voor uw contact met Microsoft. Uw ondersteuningsverzoek is met succes ingediend.


Een Microsoft support professional zal contact met u opnemen binnen de gestelde tijd die staat voor de ondersteuning waarvoor u hebt gekozen.

Druk deze pagina af, sla deze pagina op of noteer het bevestigingsnummer voor uw referentie.


==============================

INCIDENT DETAILS

==============================

Incident titel: windows defender wil niet updaten en blijft melden dat 't verouderd is

Ondersteuningsaanvraagnummer : afgeschermd

Vaststelling severity: De ernst van het probleem is gesteld op: Severity C (Minimale bedrijfsimpact)

Soort reactie: E-mail naar afgeschermd

==============================

ANDERE INFORMATIE

==============================

Volledige naam: afgeschermd

E-mailadres: afgeschermd

Contactnummers: afgeschermd

Product: Microsoft Windows Update (Alle taalversies)


DIT POSTVAK WORDT NIET GECONTROLEERD - Beantwoord deze e-mail niet.
 
Geachte meneer/mevrouw afgeschermd,

Bij deze wil ik u bedanken voor uw e-mail aan Microsoft PC Safety, mijn naam is Yasmin en ik zal uw dossier:afgeschermd verder in behandeling nemen.

Om tot een passende oplossing te komen wil ik u vriendelijk verzoeken mij te antwoorden op deze email,mij uw telefoonnummer door te geven waar u overdag's te bereiken bent, en tevens of het besturingssysteem wat u heeft klopt met wat ik hieronder heb aangegeven aangezien u dit bij de aanvraag heeft vermeld.

Mocht dit toch een ander besturingssysteem zijn zoals aangegeven verzoek ik u om mij door te geven van welk besturingssysteem u gebruik maakt.

Op deze wijze kunt u rekenen op de volledige aandacht die nodig is om tot een passende oplossing te komen.

Zoals ik uit uw support aanvraag heb begrepen, ondervindt u problemen met het installeren van updates in uw Windows Vista systeem.

Om het probleem mogelijk te verhelpen verzoek ik u vriendelijk om onderstaande stappen uit te voeren:

Stap 1:

- start
- type: cmd (en voer deze uit als administrator)
- als u het zwarte dosscherm heeft typt u in: SLUI 4 (denk om de spatie)

Na een aantal seconden zult u een scherm tevoorschijn zien komen waarin u kiest voor Nederland en op ok klikt.

U kunt het gratis nummer (0800) bellen (als u in Nederland verblijft) en de aanwijzingen te volgen die de computerstem u verteld,maar mocht u in het buitenland verblijven dan kunt u het lokale nummer draaien wat wordt gemeld.

Nadat u klaar bent met het telefoongesprek,dan kunt u de computer opnieuw opstarten.

Stap 2:

U kunt het beste eerst het zip bestaand WuFixVista11.zip opslaan op het bureaublad.

Daarna dient u de pc op te starten dn de Veilige modus

Om in Veilig modus te komen dient u de volgende stappen te volgen:

1.) Tijdens het opstarten van uw pc, nadat het scherm zwart is geweest, drukt u herhaaldelijk op de F8 knop. Hierdoor komt u in de Windows Geavanceerde Opties menu terecht.
(Mocht u met de F8 knop niet in het menu komen, kunt u F5 proberen).
2.) Met behulp van de pijltjestoetsen kiest u voor de optie Veilige Modus met netwerkmogelijkheden en druk daarna op Enter.
3.) Log in als administrator.

Rechterklik op de zipfile WuFixVista11.zip en kies voor alles uitpakken.
Rechterklik op de WuFixVista11.cmd en kies voor: uitvoeren als Administrator.

Hierna moet u uw pc opnieuw starten en probeer opnieuw te updaten als het nog niet lukt voer het bestaand uit in normale modus.

Stap 3:

Als u nog steeds problemen ondervindt bij het updaten van uw pc, wil ik u vriendelijk verzoeken om uw Windows update log naar mij toe te sturen. Dan kan ik mogelijke achterliggende oorzaken analyseren voor u om te zien waar het stappenplan faalde en mogelijk een betere oplossing aandragen.

U kunt deze vinden onder C:\Windows\WindowsUpdate.log

NB: Let op! Verwar dit niet met het bestand dat er even boven staat "Windows Update.txt". Ik heb het bestand zonder spatie nodig. U kunt uw update log toevoegen in de email als zipbestand.

rechtsklik op het bestand>(update log) klik op kopiëren naar>
klik op gecomprimeerde map>

stuur het gecomprimeerde bestand naar: afgeschermd
(bestand met dezelfde naam.zip en icoontje van map met rits)


In afwachting op uw antwoord.

Met vriendelijke groet,

Yasmin Siddique
Microsoft PC Health

Tel. Nederland : +31 (0)20 afgeschermd
Tel. België : +32 (0)20 afgeschermd

Online ondersteuning: http://www.microsoft.nl/support
Beveiligings updates: http://www.microsoft.nl/protect

Windows Live OneCare
Bescherm uw pc continu met onze antivirus en firewall, bovendien met geplande taken zoals defragmentatie en het maken van back-ups, om de prestaties van uw pc optimaliseren.
Probeer onze gratis 90 dagen versie:
http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=105724

In sommige gevallen kan het zijn dat een Spam filter of Internet Service Provider uw antwoord op dit bericht terugstuurt als zijnde niet leverbaar, als dit gebeurt kunt u uw antwoord forwarden naar het volgende e-mail adres afgeschermd

Microsoft streeft naar het leveren van een uitstekende dienst en wij vertrouwen erop dat u zeer tevreden bent met de dienst die u ontvangen heeft. Als u terugkoppeling over mijn werk of uw supportervaring heeft, dan kunt u uw commentaar en suggesties e-mailen naar mijn manager en het management team mailto: afgeschermd onderwerp=Attention_of Joe Salim.

Microsoft Disclaimer
================
INFORMATION PROVIDED IN THIS DOCUMENT IS PROVIDED "AS IS" WITHOUT WARRANTY REPRESENTATION OR CONDITION OF ANY KIND, EITHER EXPRESS OR IMPLIED, INCLUDING BUT NOT LIMITED TO CONDITIONS OR OTHER TERMS OF MERCHANTABILITY AND/OR FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE. THE USER ASSUMES THE ENTIRE RISK AS TO THE ACCURACY AND THE USE OF THIS DOCUMENT.
 
Laatst bewerkt:
als ik op t icoontje klik en zoeken naar updates dan lijkt t of ie ff zoekt en dan doet ie verder gewoon nix.

Heeft iemand t bovenstaande al geprobeerd, want dit is wel een erg omslachtig iets en ik durf er niet aan te beginnen, bang dat er iets verkeerd gaat??!!
 
Ik heb niet gezegd dat je het bovenstaande moest uitvoeren, ik heb het geplaatst om je te laten zien wát Microsoft tot nu toe voor mij heeft gedaan.
Als je mijn bericht nog eens doorleest, dan zul je zien dat ik het reeds geprobeerd heb uit te voeren, maar dat deze 1e troubleshoot van Microsoft nog niet de oplossing heeft gebracht.
Daarnaast kún je het niet uitvoeren (in zijn geheel) omdat je dat bestandje dat Microsoft mij stuurde (als bijlage in hun mail) niet hebt.
 
dus nix.....

sorry hoor dat ik het allemaal niet snap maar ik vraag voor een oplossing
en dat t er nou zo duidelijk bij staat dat dit niet werkt??
Zal wel aan mij liggen , dom en blond he!
 
Heb je de berichten goed doorgelezen? Kennelijk niet! Ik schrijf dat ik het je laat weten als Microsoft dé oplossing biedt.
 
ja en daarna post je het hele verhaal

maar ja laat maar verder hoor
misschien weet iemand anders een duidelijke oplossing...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan