windows defender update?

Status
Niet open voor verdere reacties.

onsteuntje

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2008
Berichten
16
Hallo,

Heb n soortgelijk probleem hier wel zien staan maar geen oplossing.

Als ik bij beveiligingscentrum kijk staat er dat defender is verouderd.
Als ik hem bij laat werken zegt ie dat er nix te vinden is?
Ook geeft ie onder in de balk aan n icoontje van defender met n geel uitroepteken er in.
Iemand zei defender er opnieuw op zetten, dat schijnt niet te werken en ik ben zo'n leek dat ik er ook niet echt aan durft te beginnen.

Weet iemand de oplossing?
Heb ook al tijdelijk windows update tijdelijk uitgeschakeld en dan naar updates van defender gezocht,
maar ook dat werkt dus niet.

alvast bedankt..
 
Laatst bewerkt:
dubbelklik eens op dat icoontje en kijk of je em wel kan updaten?
als je dan in windows def.. bent staat er een regeltje onder voor als die niet update.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb sinds enkele dagen hetzelfde probleem, ik heb reeds een eerste sessie van Microsoft ondersteuning afgerond (werkte niet) en ben nu in afwachting van maandag als de techneut van Microsoft weer op kantoor is.
Indien het helpt zal ik de oplossing hier posten.
 
==============================

BEVESTIGING

==============================

Dank u voor uw contact met Microsoft. Uw ondersteuningsverzoek is met succes ingediend.


Een Microsoft support professional zal contact met u opnemen binnen de gestelde tijd die staat voor de ondersteuning waarvoor u hebt gekozen.

Druk deze pagina af, sla deze pagina op of noteer het bevestigingsnummer voor uw referentie.


==============================

INCIDENT DETAILS

==============================

Incident titel: windows defender wil niet updaten en blijft melden dat 't verouderd is

Ondersteuningsaanvraagnummer : afgeschermd

Vaststelling severity: De ernst van het probleem is gesteld op: Severity C (Minimale bedrijfsimpact)

Soort reactie: E-mail naar afgeschermd

==============================