Windows Defender

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tweetygrunn

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2006
Berichten
34
Sinds gisteren krijg ik steeds de melding dat mijn spyware and other malware protection out of date is, dus windows defender is out of date. Als ik dus op de knop update now klik gaat hij ook wel zoeken naar updates maar dan krijg ik de melding "the program can't check for definition updates. Error found: code 0x80245003.

Wie weet wat hier de oorzaak van kan zijn?

Deze error code komt me wel bekend voor want vorige week kreeg ik de melding dat er nieuwe updates waren voor microsoft office 2003 en ook deze kon ik niet updaten en kreeg toen steeds dezelfe error code te zien. Maar na een dag of 2 was toen opeens de melding weg dat ik office moest updaten.
 
Hoi,

Vraagje: is de software van Microsoft die op die computer staat allemaal legaal.
Dus geactiveerd en gevalideerd?
 
Mag toch hopen van wel dat deze versie legaal is:confused:

Dit is de vista RC1 versie die op een officiele microsoft dvd stond die bij een pc blad geleverd werd en waar je een registratiekey gratis bij microsoft kon krijgen.
Dus na installatie geactiveerd en gevalideerd. Gebruik Vista sinds eind september en tot vorige week nergens geen problemen meegehad. Voor windows defender heeft hij op 6-12-06 nog de laatste update gedaan, dus allemaal een beetje vreemd.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan