Windows Embaded 6

Status
Niet open voor verdere reacties.

007jamesbond

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2007
Berichten
426
ik heb in augustus een kleine laptop gekocht men het besturingsysteem Windows Embaded 6. dit is een engelse windowe ewn ik wil hem graag upgraden naar 7 nederlands. hoe moet ik dat doen?
 
test eerst of je pc het aankan http://www.microsoft.com/downloads/en/details.aspx?FamilyID=1b544e90-7659-4bd9-9e51-2497c146af15

je koopt/download/krijgt een windows 7 cd

die doe je in de cd speler

dan start je op vanaf de cd

selecteer taal instellingen (laat toetsenbord op verinigde staten staan!)

selecteer de schijf waar je hem op wilt hebben

laat hem instaleren :D

restart > instaleren wordt voltooid

vul je naam en wachtwoord in

wacht....

klaar :D



ik heb in augustus een kleine laptop gekocht men het besturingsysteem Windows Embaded 6. dit is een engelse windowe ewn ik wil hem graag upgraden naar 7 nederlands. hoe moet ik dat doen?

kan niet tegen engelse spelfouten sorry

embaded = embedded
 
mijn laptop draait niet met een gewone windows, maar op een embedded ce versie en die wil ik upgraden.
de link die jij gaf is voor een gewone versie van windows. mijn laptop heeft geen dc of dvd drives, maar wel 3 usb poorten en een gleuf voor een sd kaarje
 
mijn laptop draait niet met een gewone windows, maar op een embedded ce versie en die wil ik upgraden.
de link die jij gaf is voor een gewone versie van windows. mijn laptop heeft geen dc of dvd drives, maar wel 3 usb poorten en een gleuf voor een sd kaarje

de bovenstaande stappen zijn hetzelfde met de windows embedded systemen, alleen moet je die uitvoeren vanaf een USB
je vindt hier hoe dat moet


*edit* hier kan je de windows embedded versies downloaden en die vervolgens via de instructies instaleren :D activeren kan dan via microsoft gewoon :D
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan