windows error reporting

Status
Niet open voor verdere reacties.

NiHaL

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2008
Als ik mijn pc aanzet dan geeft ie een fout aan, ik klik op rapport verzenden,krijg een melding van wat er fout was en mijn pc start opnieuw...dit is al 2 dagen zo..ben mijn pc gaan cleanen gisteren op de manier zoals t mij hier verteld werd (eerst ccleaner, efrc,pc herstarten,systeenherstel,pc herstarten,Malwarebytes Anti-Malware,daarna weer systeemherstel indien dat laatste wat gevonden heeft,zo ja weer pc herstarten) hoopte zo t probleem op te lossen maar vandaag deed ie weer vreemd...

nu heb ik de volgende melding gekregen:

Probleem veroorzaakt door Device Driver.

U hebt dit bericht ontvangen omdat een apparaatstuurprogramma op uw computer heeft veroorzaakt dat het besturingssysteem van Windows ineens niet meer werkt. Dit fouttype wordt een "stopfout" genoemd. Als een stopfout zich voordoet, moet de computer opnieuw worden opgestart.

wat kan ik doen om dit probleem op te lossen?hoe komt dit eigenlijk?

Nee volgens mij niet?dit is alles wat er stond...ja en dan nog samengevat maar dat heb ik hier niet neergezet...kwam op t zelfde neer....

ja dat dacht ik ook...daarom heb ik al die handelingen gedaan gisteren....maar vandaag deed ie t weer....dus ik d8 dat er wel iets anders aan de hand zou kunnen zijn...

misschien dat dit wat wijzer maakt..
toen ik vanochtend mijn pc wilde opstarten kreeg ik de volgende melding:

Er is een probleem gevonden. Windows is afgesloten om schade te voorkomen

IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL

Heeft ie daar ook nog aangegeven bij de STOP codes welke driver het was.
De codes zouden ook helpen om het probleem te kunnen vinden.

Dat lijkt een defect device drivers.

Is er pas nog nieuwe hardware of software geinstalleerd ??

nee heb verder geen info gezien.

ik heb laatst de volgende geinstalleerd:
-Ccleaner
-Emule
-Eset NOD32
-EFRC
-Malwarebytes Anti Malware
-Superantispyware

heb behalve esed nod32 alle andere programmas die ik heb geinstalleerd verwijderd... maar het heeft niet geholpen,mijn pc start zich vaak opnieuw op of gaat zomaar op slaapstand. word hier echt niet goed van.

Wat kan ik hier mee doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan