NiHaL
Gebruiker
- Lid geworden
- 2 jul 2008
Als ik mijn pc aanzet dan geeft ie een fout aan, ik klik op rapport verzenden,krijg een melding van wat er fout was en mijn pc start opnieuw...dit is al 2 dagen zo..ben mijn pc gaan cleanen gisteren op de manier zoals t mij hier verteld werd (eerst ccleaner, efrc,pc herstarten,systeenherstel,pc herstarten,Malwarebytes Anti-Malware,daarna weer systeemherstel indien dat laatste wat gevonden heeft,zo ja weer pc herstarten) hoopte zo t probleem op te lossen maar vandaag deed ie weer vreemd...
nu heb ik de volgende melding gekregen:
Probleem veroorzaakt door Device Driver.
U hebt dit bericht ontvangen omdat een apparaatstuurprogramma op uw computer heeft veroorzaakt dat het besturingssysteem van Windows ineens niet meer werkt. Dit fouttype wordt een "stopfout" genoemd. Als een stopfout zich voordoet, moet de computer opnieuw worden opgestart.
wat kan ik doen om dit probleem op te lossen?hoe komt dit eigenlijk?
nu heb ik de volgende melding gekregen:
Probleem veroorzaakt door Device Driver.
U hebt dit bericht ontvangen omdat een apparaatstuurprogramma op uw computer heeft veroorzaakt dat het besturingssysteem van Windows ineens niet meer werkt. Dit fouttype wordt een "stopfout" genoemd. Als een stopfout zich voordoet, moet de computer opnieuw worden opgestart.
wat kan ik doen om dit probleem op te lossen?hoe komt dit eigenlijk?