Windows explorer context menu component

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robertflink

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2007
Berichten
533
Waarschijnlijk heb ik een keer JA gezegd. Elke keer wanneer ik een prg opstart van het laatst gebruikte prg paneel start het prg Windows explorer context menu component op en geen mogelijkheid om dit weg te halen .Met taakbeheer lukt me dit wel. Het prg kost $ 149,- maar dit wil ik niet, dus help. Het is niet te vinden in de software e.d.

Help

Robert
 
Is het mogelijk dit in wat duidelijkere termen te omschrijven want ik snap half niet wat er precies gebeurd.
Maak desnoods een prtscr van het probleem
 
Het prg Context Menu Platinum is per ongeluk op mijn comp gekomen. Dit prg heeft de mogelijkheid niet om dit te verwijderen, zelfs nog niet om te stoppen. Onderaan staat Register now en daarnaast staat een klok die 1 minuut blijft staan en dan kun doorgaan. Bijgevoegd doc wat op je scherm komt
Intussen heb ik het opgelost door het prg.shexview te gebruiken en te zoeken waar ik dit kon disablen en heb het ook gevonden

Robert
 

Bijlagen

  • prg.doc
    87,5 KB · Weergaven: 42
Als je naar configuratiescherm gaat en dan naa rprogramma's toevoegen of verwijderen (win vista+ win7) staat het programma daar dan niet tussen?
Als hij daar niet tussen staat kan je nog andere software downloaden om programma's te verwijderen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan