Windows Explorer probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

kleinem

Gebruiker
Lid geworden
9 jun 2005
Geregistreerd sinds: Jun 2005

Hoi allemaal:

Ik heb een dringende vraag:

Ik heb sinds kort ineens probleem met windows explorer. Was er ineens toen ik mijn PC opgestart heb.

Mijn problemen zijn:

- Alle adressen die ik in adresbalk intik worden niet onthouden. Dus als ik pc afsluit en weer opstart moet ik adressen opnieuw intikken.
- Als ik bv op yahoo op afbeeldingen zoek, dan worden de afbeeldingen niet weergegeven.
- Mijn standaard email (ik heb wanadoo) is niet meer gekoppeld aan Outlook Express wat eerst wel zo was.

En het rare is, bij Tools >Internet Options>Advanced staan settings gewoon goed. Ik heb voor de zekerheid de settings op restore gezet, zoals alles 'normaal' wordt, maar dat helpt ook niet.

Een nieuwe versie van Windows Explorer downloaden op Microsoft.com heeft ook geen zin, omdat ik dan de melding krijg dat ik al de nieuwste versie heb.

Ook heb ik de optie om mijn hele PC weer op fabrieksinstelling te zetten, maar ik heb al zo veel MP3's op mijn PC, en ik wil die niet kwijtraken.

Weet iemand hoe ik van dit probleem afkom?

Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
toevallig office erop gehad en er weer afgehaald. Dat geeft namelijk die miskoppeling met je email programma wel eens. Zo niet dan zou ik denken aan spyware die er mogelijk al af is maar de data wel beschadigd heeft. Herinstallatie eens proberen?

Geplaatst door ElineK
toevallig office erop gehad en er weer afgehaald. Dat geeft namelijk die miskoppeling met je email programma wel eens. Zo niet dan zou ik denken aan spyware die er mogelijk al af is maar de data wel beschadigd heeft. Herinstallatie eens proberen?

Nope, heb helemaal niks aangepast of ergens aan gezeten.

Geplaatst door bultje21
bedoel je niet internet explorer?

Jah, die bedoel ik...........ik dacht dat dat windows explorer heette..........is 't niet hetzelfde?

Nop, Windows explorer is het 'venster' waarin je door mappen bladert... (ook wel 'Verkenner') Genoemd.

Internet explorer is om te surfen

Hoi allemaal,

Ik heb al mijn problemen opgelost.

Ik heb mijn PC hersteld naar een maand geleden (toen alles nog ok was) en nu heb ik helemaal geen problemen meer.

Bedankt allemaal voor jullie tips en reacties!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan