windows explorer vastzetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

CSmits

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2005
is er geen programmaatje die de windows explorer terug zet naar de laatste bezochte map? Er staan nogal veel programma's (mappen) op mijn computer en als ik een map open in de explorer en daarna weer terug wil naar de lijst kom ik terug bij de eerste map in de lijst en dat is erg vermoeiend.
Wie heeft een oplossing?
Groeten C.

Dat kan toch gewoon met vorige en volgende.
Of begrijp ik je vraag helemaal verkeerd ?

het gaat er om , dat als je een map opend, kijkt wat er in steat en dan weer map up doet, je dan weer bij de eerdte map in de lijst terecht komt.
C.

Zoals Loonytune zegt moet je dan niet de knop voor de bovenliggende map gebruiken, maar de vorige/back button (=backspace). Dan kom je terug in de map van waaruit je hebt doorgeklikt.

het gaat er om , dat als je een map opend, kijkt wat er in steat en dan weer map up doet, je dan weer bij de eerdte map in de lijst terecht komt.
C.
Nou als ik hier op vorige klikt, kom ik weer in de map waar ik het laatst was en als ik dan weer op vorige klik kom ik weer in de map waar ik daarvoor was enz. enz. enz.
Tot ik niet meer op vorige kan klikken, dat is de map waar exporer in geopend werd.

ik begrijp hem. Bij veel programma''s ga je na openen van een bestand "terug naar lijst", maar windows moet daar weer van afwijken.
Veel dank voor deze hulp.
C.

ik begrijp hem. Bij veel programma''s ga je na openen van een bestand "terug naar lijst", maar windows moet daar weer van afwijken.
C.

De kans is best wel groot dat Windows er eerder was dan die andere programma's. ;)

C.

Ik weet niet wie daar vanaf wijkt, Windows als besturing was er als eerste, daarna kwamen de programma's die deze besturing nodig hebben om te kunnen functioneren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan