Windows Explorer (verkenner) werkt niet altijd goed

Status
Niet open voor verdere reacties.

lEEnE

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2006
Berichten
28
Ik heb een probleem in Windows Explorer (verkenner). Als je een bestand wil verplaatsen of verwijderen krijg je in Vista een schermpje met de voortgang van je opdracht. Dat kleine schermpje wil bij mij niet meer sluiten. Windows explorer blijft gewoon werken maar voor elke opdracht die je geeft krijg je een nieuw schermpje dat dan ook niet meer wil sluiten. Indien je bezig bent om je bestanden te reorganiseren heb je dus al gauw een behoorlijke hoeveelheid kleine schermpje open staan. Dit is erg vervelend en onhandig. Als je op een gegeven moment alle schermpjes toch wilt sluiten kan dat alleen via taakbeheer. Je kiest daar "taakbeeindigen" en dan worden de schermpjes normaal gezien alsnog gesloten. Wel gaat de complete taakbalk onderin even uit en weer aan. De overige programma's die ik open heb staan blijven gewoon werken. Soms lukt het sluiten niet en krijg ik meldingen zoals "Windows Explorer werkt niet meer, er wordt gezocht naar een oplossing" en dat wordt dan weer gevolgd door "Windows Explorer wordt opnieuw gestart"

Nu gaan er erg veel vragen in dit forum over het feit dat Windows Explorer stopt echter dat gebeurt bij mij eigenlijk niet. Ik kan gewoon doorwerken tot dat ik de schermpjes wil sluiten.

Iemand enige ervaring met dit soort problemen.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, alvast bedankt.

lEEnE

OS - Vista Home
PC - HP A6551
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan