windows fire wall

Status
Niet open voor verdere reacties.

a vande Berg

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2000
beste helpmijers!! wie kan mij helpen.

kan windows firewall niet aan zetten.

dit is de melding die ik krijg.

de windows firewall instellingen,kunnen niet worden weergegeven,omdat de bijbehoorende service,niet kan worden uitgevoerd.

wilt u de service ,windows firewall (WF ) internet delen starten?

windows kan service niet starten,windows firewall internetverbinding delen.

weet iemand wat het probleem is,en wat is de juiste oplossing?

dit is niet op mijn pc maar van een kennis.

heeft windows xp op laptop.

bijvb: dank groetjes en ik meld me morgen avond weer.

groetjes

Laatst bewerkt:
Laat die firewall lekker uit staan want die is prut.

Maak gebruik van een gratis firewall zoals bijv Zone-Alarm/Zonelab

Helemaal mee eens. Maar dan krijg je soms wel tijdens het opstarten dat tekstballonnetje waarin hij waarschuwt dat je comp onbeschermd is! Terwijl je virusscanner en firewall aan het opstarten zijn! Is daar wat tegen te doen?

Laatst bewerkt:
Ga naar Configuratiescherm > Systeembeheer > en zoek naar Windows Firewall (WF) / Internet- verbinding delen (ICS).

Dubbelklik hierop.
Zet in Opstarttype op Automatische en bevestig met OK

Geplaatst door André Klaver
Helemaal mee eens. Maar dan krijg je soms wel tijdens het opstarten dat tekstballonnetje waarin hij waarschuwt dat je comp onbeschermd is! Terwijl je virusscanner en firewall aan het opstarten zijn! Is daar wat tegen te doen?

Ga naar 'Bureau-accessoires', 'systeemwerkset', 'beveiligingscentrum'. Die zie je links het kopje 'Informatiebronnen'. Klik dan op 'meldingen van beveiligingscentrum instellen' en vink aan/uit wat je nodig hebt.

bedankt allemaal

iedereen bedankt voor de hulp.

zal zonealarm instaleren .

bedankt voor alle hulp.

Geplaatst door André Klaver
...dan krijg je soms wel tijdens het opstarten dat tekstballonnetje waarin hij waarschuwt dat je comp onbeschermd is! Terwijl je virusscanner en firewall aan het opstarten zijn! Is daar wat tegen te doen?
Je kunt ook het hele beveiligingscentrum uitschakelen:

Start/uitvoeren, intikken: services.msc enter

In het serviceswindow wat nu verschijnt scroll je naar beneden naar 'security center'. Hierop rechtsklikken en voor eigenschappen kiezen. Klik bij 'status van de service' op stoppen en kies bij opstarttype voor 'uitgeschakeld'. Klik op Toepassen en/of OK en het beveiligingscentrum is uitgeschakeld.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan